ogen beter door zwangerschap!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

iedereen die nieuw is welkom.

ik heb vandaag controle gehad van mijn nieuwe lenzen. ik moest nieuwe omdat de oogbolling sterker is geworden door de zwangerschap.

nu bleek ook dat ze een kwart voor uit zijn gegaan.

hebben dit meer mensen mee gemaakt?

Hallo,

Ik draag zelf ook lenzen en sinds ik zwanger ben merk ik wel dat er wat verandert aan mijn ogen ze prikken ook af en toe als ik mijn lenzen in doe...  Mischien moet ik ze ook maar laten meten..

Maar op zich is dat wel een voordeel toch??

Groetjes

Hallo,

Ik heb dit bij m'n vorige zwangerschap ook gehad. Toen moest ik een nieuwe bril, omdat m'n dochter de poot ervan af had gesloopt! Bleken m'n ogen achteruit te zijn gegaan, maar meteen na de bevalling kreeg ik hoofdpijn van m'n bril en moest ik alweer een nieuwe, omdat ze toen weer vooruit waren gegaan. Volgens de opticiën hadden veel vrouwen een andere sterkte tijdens de zwangerschap.

Liefs Annemarie

PS: bij de oudste droeg ik lenzen,maar door de hormonen kon ik opeens niet meer tegen de vloeistof, vond ik ook erg vreemd.

Je ogen kunnen inderdaad veranderen tijdens de zwangerschap. Zo'n drie
maanden na de bevalling is alles weer stabiel. Ik heb heel eigenwijs
twee maanden na de bevalling een nieuwe bril gekocht en kon er
vervolgens na een tijdje niet meer zo goed mee zien.

Judith

Hoi,

Mijn ogen zijn tijdens mijn vorige zwangerschap enorm achteruit gegaan. Ik had aan beide ogen al jaaaaaaren -1. Sinds ik zwanger ben geweest is mijn ene oog -1,5 en mijn andere oog -2.

Ik ben weer zwanger en hoop maar dat mijn ogen niet  weer zo achteruit rennen want ik heb net een nieuwe bril.

Groetjes,
Nanda

Terug
Bovenaan