ogen

Met de dag worden ze "knaller" blauw. Net als bij zijn vader en zijn broer... Was eigenlijk ook geen verrassing, we hebben allebei blauwe ogen en toen we zelf kind waren, ook allebei een echte witkop.

Groetjes Dionne

wauw!!die zijn echt knalblauw ja!!nou weet ik zeker dat die van boas bruin worden.ik vermoedde het al,er komen allemaal bruinige vlekken in zn oogjes.
groetjes kari

Mooi hoor, die felblauwe ogen!

Senne heeft donkerblauw-grijzige ogen, maar ik vermoed dat ze straks toch nog bruin gaan worden. De vorm van haar ogen heeft ze van mij, maar de kleur denk ik toch van papa.

Groetjes,
Dionne

bij hoeveel maanden veranderd de kleur niet echt meer? Naomi is nu 3 maanden, ogen zijn grijsblauw, terwijl we bruin verwachtten.Haar broertje had al vanaf het begin bruine ogen.

Dat kan geloof ik tot 6 maanden. Laura heeft grijs-blauwe ogen. Zal wel zo blijven. Als ze bruin worden hebben we hier toch een probleem met een mama met groene ogen en een papa met blauwe ogen.

gr. Ilona

Echt mooie blauwe kijkertjes hoor. Ons meiske heeft ook prachtige blauwe oogjes, net als haar broertje (en papa en mama ook trouwens).
Ik baal nog steeds dat ik met mijn computer mijn meissie niet kan laten zien.....

Terug
Bovenaan