Oh daar ben ik weer.....

Hi meiden,

Sorry maar daar  ik maar  weer. Het is echt om gek van te worden. Na twee weken  zonder  (echte) bloedingen (muv de bruine smurrie) dacht ik vanmorgen alles is goed, ik mag gewoon fietsen dus laat ik dat dan ook maar weer eens doen.  Om na  2 uur op mijn werk weer een flinke rode bloeding te krijgen. Ik trek dit echt niet meer hoor! Mijn collega's waren echt super lief (die schrokken zich ook dood vooral door mijn gehyperventileer)  en hebben mijn spullen van mijn werkplek gepakt en één heeft me naar huis gebracht. Zolang ik nog in de gevarenzone zit zal ik ook maar ff niet meer gaan, ik ga nu maar echt alle rust pakken die ik kan gebruiken want zo hou ik het niet meer vol.

Natuurlijk weer meteen het ziekenhuis gebeld en na ruggespraak met de gyn moet ik me weer melden op het spoedspreekuur. Om 14.00 uur ben ik aan de beurt.

Ik heb nog altijd geen buikkrampen maar ja ook dat stelt me gewoon niet zo gerust. Nou ja maar weer ff nagelsbijten de komende twee uur (heb echt een abonnement op wachten). Hopelijk kan ik ook om 14.00 uur terecht anders duurt het nog langer. Ik hoop maar dat er een echt bikkeltje in me zit die hier beter tegen kan dan zijn mama.

Liefs,
Daantje

Hee Daantje,

Wat een stressperiode zeg!
Ik hoop echt voor je dat je vanmiddag weer bevestiging krijgt dat alles goed is.
Wat een vervelende toestand, het  blijft maar doorgaan...  als het uiteindelijk maar goed gaat dan heb je het er natuurlijk voor over ...maar wel heftig.
Nog 2 lange uren, hoop zo voor je dat je het hartje hoort. In ieder geval heel veel succes deze lange uren.
Hou je ons op de hoogte.
Dikke kus van mijl

lieve Daantje,

wat een ellende zeg! Ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen vanmiddag.
En inderdaad, neem vooral alle rust nu! Dit is belangrijker dan je werk.
Heel veel sterkte met wachten. En weet wel, dat het niet fout hoeft te zijn! Je hoort zoveel meiden die de hele zwangerschap bloed verliezen, dus misschien is dat bij jou ook wel zo! We wachten het af.

liefs Kyra

Lieve Daantje,

Wat ontzettend balen elke keer zeg! Je word er zo mega onzeker van!
Ga heeeeel hard duimen dat je vanmiddag weer goed nieuws krijgt!!!...... En dat je weer een heel mooi klein hartje ziet kloppen!
Zet 'm op!!

Liefs Anne

Hoi Daantje,

Wat lees ik nou weer voor narigheid meid. Hoop dat je vanmiddag een goeie bevestiging krijgt en dat je kleintje een taaie is. Wel fijn dat ze zo op je werk reageren en begrip tonen. Meid neem de tijd voor je zelf en de kleine dit zijn nu de belangrijkste punten in je leven. Hoop straks goed nieuws te lezen.

Groetjes astrid   denk aan je!

Terug
Bovenaan