A
Anoniem
Guest
Ik zit in ronde 20 en heb meestal een cyclusduur van 25 dagen. Vorige maand waren het er maar 23. En nu zit ik op dag 27. Afgelopen weekend dacht ik dat het al raak was en verloor ik wat oud bloed. Maar tot op heden blijft het rustig. Wat zijn deze dagen killing. Ik heb 1 x eerder een cyclus van 30 dagen gehad, ook na een korte cyclus, alsof dit een beetje compenseerde. Toen dacht ik ook echt dat ik zwanger was, omdat ik altijd korte cyclussen heb.
Ik durf er gewoon niet op te hopen dat het de laatste natuurlijke ronde (voor IUI) toch gelukt is. Maar hoop er zo op en ben tegelijk ook zo bang om teleurgesteld te worden. De ongikwaaltjes zijn er wel, de zw. schap kwaaltjes niet.
Ik word GEK...
Bij mijn vorige zwangerschap 3 jaar geleden testte ik ook pas laat postitief, dus nog even geduld maar.
Het zal vast niet waar zijn.
Ik durf er gewoon niet op te hopen dat het de laatste natuurlijke ronde (voor IUI) toch gelukt is. Maar hoop er zo op en ben tegelijk ook zo bang om teleurgesteld te worden. De ongikwaaltjes zijn er wel, de zw. schap kwaaltjes niet.
Ik word GEK...
Bij mijn vorige zwangerschap 3 jaar geleden testte ik ook pas laat postitief, dus nog even geduld maar.
Het zal vast niet waar zijn.