Oh..... dat wachten!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey lieve dames,
Tja ik heb vandaag mijn NOD. Er is gelukkig nog niets te bekennen van de duivels...
Zo ik heb nog even gechekt en idd nog niets te bekennen. Wel ben ik sinds gisteren
steeds een beetje misselijk.. Zo'n raar gevoel in mijn kaken. Net alsof ik moet spugen
maar dat is dan niet zo. Vreemd want dat heb ik nooit. Maar dat kan ook door de
warmte komen he? Ik vind het zoooooo spannend. Wel stel ik me in op de rd dan valt
dat weer mee. Maar op de een of andere manier heb ik nu meer hoop dan de vorige
maanden. Toen wist ik gewoon dat ik ongi ging worden en nu niet.
Ik weet echt wel dat jullie geen antwoorden hebben maar ik moest het even kwijt.
Als ik niet ongi wordt dan test ik morgenvroeg aangezien mijn cyclus heel regelmatig
is.... We zullen zien.
Ik laat het jullie natuurlijk weten!!!
Liefs Melanie

hai Meltje,

Wat spannend he dat wachten. Er gaat ook zoveel tijd in zitten.
Ik hoop voor jou dat je morgen ochtend een positieve test zult hebben!!!!
succes!!!
Morgen is mijn dag, wat klinkt dat he?
Gelukkig mag ik werken en heb ik werk waarbij ik de kans niet krijg om aan mijn lijf te denken.

groetjes, Ikky

Hee Melanie,

Dat wachten is echt spannend ja. Ik kan er niks anders van maken. Ik zou zo wel willen gaan slapen en dan wakker worden op de dag van mijn nod, maar ik moet nog een paar dagen wachten (waarschijnlijk is het maandag).
Ik wens je heel veel succes en ik hoop echt heel erg dat je zwanger bent!!

hoi meltje,

jeetje wat spannend! Hoe is het nu met je? nog steeds geen rd?
Ik hoop het voor je , laat maar weten hier.

Zelf heb ik dus ook mijn nod vandaag en ook nog niets te bekennen. Wel al vanochend vroeg meteen getest en negatief. Maar ergens hoop ik dat ik gewoon te vroeg getest heb.

Dus nu even geduld hebben voor ons

Ik duim voor je dat de duivels wegblijven.Spannend.Ben je normaal altijd zo regelmatig dan?!

Hoi dames,
Gelukkig nog steeds geen duivels te bekennen!!!!
Ik heb een heel regelmatige korte cyclus van 25 dagen. Dus dat is best mazzel.
Dat begrijp ik heel goed. Maar aangezien dit de 7e ronde al is, begin ook ik wel heel
erg te verlangen naar een wondertje.
Wel lief dat jullie zo meeleven.
Veel liefs Melanie

Ik hoop het zo voor je. Al is het maar dat ik ook in ronde 7 zit en me een beetje verwant met je voel. Alleen mijn NOD is de 26ste we zitten dus midden in de klus week

Ik duim voor je

talke

Terug
Bovenaan