oh hopeloos

kinderen wilden vanmiddag lekker schaatsen.mijn ouders ook mee denk dan ga k mee en dan ga kop de slee zitten kan k ff kijken denk een half uurtje op gezeten kom k overeind.. heb ktoch een pijn in me buik.. met gevolg dat kind helemaal boven in me buik zit en ik me een pijn in me lijf heb ongekend.. kan echt zulke dingen niet meer waar om ligt er nu ijs nu kzover zwanger ben.. vind toch sneu voor de jongens

Oooohhhh, hahahaha, da's niet leuk nee....
Je kindje had het waarschijnlijk zo naar zijn zin, dat ie probeerde boven de rits uit te kijken, Ukkie wil ook schaatsen....
Lekker warme thee drinken en rustig warm op de bank zitten, dan trekt de pijn vast zo weer weg.

haha wie weet ja.. zo voelde het wel ja.. nou heb net een lekker warm bad genomen en moet zeggen dat het wel weer beter gaat. heb toch sterk het gevoel dat het ook een soort voorween zijn

Iedereen vraagt waarom wij zo snel aan een 2e begonnen terwijl de 1e zwangerschap al slecht was.

Nou daarom dus! Mara is 1,5 jaar en mist nog lang niet zoveel.
En daar ben ik zo blij om, want ik vind het nu al hartverscheurend dat ik niet voor haar klaar kan staan. En wat ze moet missen.

Snap dat jij het hartstikke sneu vindt voor je jongens
gelukkig waren opa en oma mee en is het nog maar ffies!

Balen is dat dan hé?! In je hoofd kan je het nog, maar je lichaam geeft wel iets anders aan. Gelukkig bestaan er opa's en oma's!! Wij gaan vanmiddag naar de ijsbaan, onze neefjes hebben een wedstrijdje, maar manlief is vandaag vrij dus die zorgt voor mn dochter. Zelf ga ik niet met haar naar de ijsbaan hoor. Dat trek ik niet meer. Mijn meidje is nu 2,5 en mist het niet als we een dagje binnenblijven dus dat scheelt haha! Hoe oud zijn je jongens?

Liefs ciomama

Sinds 2 weken hebben we 1 dag in de week thuiszorg, die zijn er speciaal voor Mara (1,5)
sinds de zomervakantie kan ze alleen weekends bij goed weer naar buiten. opa/oma doen zelden wat.
nu kan ze elke week naar buiten, ondanks dekou, lekker ingepakt in de wagen en genieten dat ze doet!
2x op een dag naar buiten en mijn meisje straalt.
ze geniet ook van de aandacht, zij ravotten en spelen de hele dag met haar.
Dan ben ik zo blij dat ik voor thuiszorg gevochten heb, schuldig voelen over afgelopen maanden doe ik niet meer. maar het bevestigd toch wel dat zo'n kleintje wel heel wat moet missen als mama zo slecht is

Terug
Bovenaan