oh ja nog een vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik had vanaf vorige week dinsdag "last van" cervixslijm dus toen zijn we maar meteen om de dag gaan klussen. Op dit moment is er niets van slijm of zo meer te ontdekken dus zou dat dan kunnen betekenen dat mijn ei geweest is???? was trouwens erg vroeg om nu mijn ei te hebben omdat mijn cyclus 5 weken was de vorige keer. Misschien heb ik nu een cyclus van 4 weken want dan klopt het wel.
We hebben besloten om het voor de zekerheid toch maar om de dag te doen deze maand. Dus we hebben nog wat werk voor de boeg

groetjes kreeftje

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Ik had deze maand precies hetzelfde. De vorige keer duurde mijn cyclus ook 5 weken, maar voor mijn gevoel had ik na een week al mijn eisprong (ook o.a. vanwege het slijm). Maar ik weet niet zeker of ik hem had, maar het zou wel kunnen.
Het om de dag doen de rest van de maand lijkt me heel goed. Ik heb dat niet gedaan (mede vanwege de griep, waardoor ik echt geen zin had), maar het kan zeker geen kwaad. Ik hoop voor je dat het lukt!!

Succes (en veel plezier) met klussen!

Groetjes,
Sandra

hoi sandra,
even een vraagje over "het slijm" Ik heb niet echt verandering in samenstelling gemerkt,enkel dat het eerst aanwezig was en nu niet meer. Was dat bij jou hetzelfde? soms hoor je namelijk dat je slijm ook verandert van samenstellign en dat je aan de hand daarvan echt kunt merken of je ei eraan komt.
Wat een onderwerp hè
Hoeveel rondes ben jij al bezig? dit is voor mij de derde ronde en mijn nod is pas 21 maart met 4 weken en 28 maart met 5 weken dus dat is echt nog errrrrgggg lang!!
Groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan