Oh jee wat is dat ?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.

Ik heb een brandende vraag.
Ik heb 20 okt de   gehad. Dit heeft tot vorige week vrijdag geduurd (dus een week)
Had de laatste dagen wat last van mn banden in mn rug. Ik had da nooit met mn ongy maar alleen in mn zwangerschap van Loek*.
Vanmorgen nadat ik wakker was geworden ging ik naar de wc en toen ik afgeveegd had (lekker smakelijk) zat er weer wat bruinig/rozig bloed aan. Ik zou mn vruchtbare periode pas as weekend hebben dus een innestelling kan het niet zijn, maar ja wat dan wel.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Liefs Polla

Hallo Polla, wat raar, ik zou eerlijk gezegd niet weten wat dat is????Misschin heb je je eisprong eerder gehad en is het een innestelingb.??? Ik zeg ook maar wat. Ik hoop dat je er snel achter komt.
Trouwens ons zoontje het ook Loek, mooie naam he?!
Groetjes Kim

haal even t topic naar boven, want ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.
De bruine kleur is roze geworden, maar weet echt niet wat dit is.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
HHHHEEEELLLLPP!

Lief Polla

Wat ik tot nu toe heb gelezen wordt er vaak gezegd dat het innestelbloed kan zijn ..
Ik zou niet weten wat je nu zou moeten doen.. Afwachten dus maar of iemand anders weet het ?

Succes!

Hi Polla,
Het klinkt voor mij ook als innestelingsbloed......zeker omdat jij nu nog niet ongesteld moet worden. Ik heb dat nl. ook gehad bij mijn 1e kindje. Je eisprong is trouwens echt niet altijd 14dg na de 1e dag van je menstruatie, hè, maar dat weet je vast ook wel. Het kan dus heel goed zijn, dat je je eisprong deze maand eerder hebt gehad en je nu dus zwanger bent........nog even geduld dus ! Ik duim heel hard met je mee, hoor !
Groetjes, Merle

Terug
Bovenaan