A
Anoniem
Guest
Vanmorgen had ik een ultiem smeltmoment dat ik graag even met jullie deel........... Mijn ouders zijn vandaag bij de kinderen en zijn gisteren dus blijven logeren. Aangezien we met Sinterklaas niet naar ze toegaan (ze wonen in Z-limburg), heeft mijn moeder het volgende bedacht:
Vanochtend ging Gijs ze wakker maken en kreeg toen van mijn moeder een kaart, geschreven door Zwarte Piet. Hierop stond dat Sint en Piet bij opa en oma geweest waren, maar dat ze hadden gezien dat Gijs en Sophie er niet waren en dat ze daarom de cadeautjes naar Culemborg hadden gebracht. De kindjes moesten maar snel naar beneden om te kijken wat er stond te wachten..... Het snoetje van Gijs was onbetaalbaar, zó verrast en blij!!!!
Beneden op tafel stonden de cadeautjes klaar en allebei waren ze helemaal enthousiast. Gijs kreeg een ridderkasteel met ridders en voor Sophie was er een poppenbedje met een pop (met speen).
Ze waren zó blij.......... Sophie bleef maar beebie zeggen en kusjes geven en de pop in bed leggen, speen erin en eruit halen (ons meisje is zelf nog zo'n klein poppetje, pyama nog aan, haartjes in de war........ stralende ogen). En Gijs zat binnen 5 minuten helemaal in de wreld van ridders en draken. Zo verschrikkelijk lief........... Soms kun je écht oprecht verschrikkelijk verliefd zijn op je eigen kinderen en helemaal overlopen van liefde.....
En toen moest mama aan het werk en dat wil maar niet zo lukken, ik wil naar huis!! Spelen en zelf weer voelen hoet het voelt om kind te zijn!!
Wat ben ik toch dol op deze tijd van het jaar!!!
Liefs
Susan