Oh kom er eens kijken

A

Anoniem

Guest

Vanmorgen had ik een ultiem smeltmoment dat ik graag even met jullie deel........... Mijn ouders zijn vandaag bij de kinderen en zijn gisteren dus blijven logeren. Aangezien we met Sinterklaas niet naar ze toegaan (ze wonen in Z-limburg), heeft mijn moeder het volgende bedacht:

Vanochtend ging Gijs ze wakker maken en kreeg toen van mijn moeder een kaart, geschreven door Zwarte Piet. Hierop stond dat Sint en Piet bij opa en oma geweest waren, maar dat ze hadden gezien dat Gijs en Sophie er niet waren en dat ze daarom de cadeautjes naar Culemborg hadden gebracht. De kindjes moesten maar snel naar beneden om te kijken wat er stond te wachten..... Het snoetje van Gijs was onbetaalbaar, zó verrast en blij!!!!

Beneden op tafel stonden de cadeautjes klaar en allebei waren ze helemaal enthousiast. Gijs kreeg een ridderkasteel met ridders en voor Sophie was er een poppenbedje met een pop (met speen).

Ze waren zó blij.......... Sophie bleef maar beebie zeggen en kusjes geven en de pop in bed leggen, speen erin en eruit halen   (ons meisje is zelf nog zo'n klein poppetje, pyama nog aan, haartjes in de war........ stralende ogen). En Gijs zat binnen 5 minuten helemaal in de wreld van ridders en draken. Zo verschrikkelijk lief........... Soms kun je écht oprecht verschrikkelijk verliefd zijn op je eigen kinderen en helemaal overlopen van liefde.....

En toen moest mama aan het werk en dat wil maar niet zo lukken, ik wil naar huis!! Spelen en zelf weer voelen hoet het voelt om kind te zijn!!

Wat ben ik toch dol op deze tijd van het jaar!!!

Liefs
Susan

Oh wat leuk!
Ik kan me nog zó goed herinneren hoe leuk ik het zelf allemaal vond!
Ik kan haast niet wachten tot Stef het allemaal een beetje gaat snappen...Van de week waren we op Arno's werk naar de Sinterklaas en daar straalde hij ook zo! Hij vond de Sint en de pieten helemaal het einde!...

Heerlijk he, Sinterklaas-tijd?
Liefs Annet

Oh wat schattig!!! Heerlijk inderdaad de Sinterklaas periode!!! Dit jaar vieren we het wel, ben erg benieuwd. Maar ik kijk uit naar volgend jaar als Froukje (15mnd) het al meer zal begrijpen!
Hoop dat je snel naar huis kan om te genieten van je kids!!
Groetjes, Esther.

Heerlijk is dat idd! Lyanne heeft ook een babypop, die moet overal mee naar toe, is ze hem kwijt dan roept ze hard "beebie". Zondag hebbenw ij bij opa en oma sinterklaas en woensdagavond krijgt ze ons kado.

Marieke mv Lyanne

Ach wat lief van opa en oma!!!!!!!!! En wat een goede oplossing!
Ik kan me voorstellen dat je dan het liefst bij je kindjes bent!

Er komen bij mij nu ook weer allemaal herinneringen boven van onze "Sinterklaasperiode" héérlijk!
Ik kan niet wachten tot het woensdag is!

Groetjes van Cissy

Hoi Susan,

Oh wat heerlijk dat opa en oma zo meeleven en er aangedacht hebben om het voor Gijs en Sophie zo ontzettend leuk suprisesinterklaasfeest van te maken.Wat ontzettend lief!!
Dan zou je willen dat jezelf ook nog even zo'n klein onbezorgd hummeltje was.Corne en ik hebben ook al zo'n zin in 5 december.Corne is dan ook nog eens jarig,dubbelfeest dus.

Liefs Kitty en Tess  

oh wat klinkt dat heerlijk als je je kindjes zo ziet stralen!! helemaal Gijs, die kan zich natuurlijk al helemaal inleven!

Toevallig hebben wij  al sinterklaas gevierd afgelopen weekend, Ivar snapte er echt te weinig van en was erg moe, maar mijn nichtje van 4, helemaal over de rooie van blijdschap, maar ze was zich wel rot geschrokken toen Edwin als zwarte piet op de ramen bonkte, ze sprong een meter in de lucht en begon te huilen zo zielig!!! Gelukkig had ze de grootste stapel cadeaus van allemaal, dus het was snel weer goed!

Liefs Jenneke

Prachtig, echt genieten voor de hele familie! Kan me voorstellen dat je daar lekker bij wilt blijven, hopelijk volgt er ook nog een heerlijk avondje vanavond.
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan