oh meiden help alsjeblieft, wie heeft er een antwoord.

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb een vraag...
zit in de zenuwe want heb net een zwangerschpatest gedaan en nou lijkt er wel een heel vaag 2e streepje te zitten mijn vriend ziet hem ook.
ik weet dat altijd gezegd wordt, een streepje is een streepje, maar dit is echt een heel vaag streepje. het is als het war e een heel licht stippellijntje die samen een streep vormen.

nou ik hoop snel een antwoord van iemand te krijgen.

liefs een zenuwachtige Nathalie.

Hallo,

Ik was even aan het mee lezen en dacht hier moet ik op reageren. Ik ben ook iemand die erg lang op zwangerschap heb gewacht. Bij mij was het ook een minimaal streepje maar toch bleek ik na 4 zwangerschapstesten echt zwanger te zijn. Ik hoop het voor jou ook. Jammer dat het weekend is want voor de laatste test heb ik de huisarts toen gebeld, die wist van onze situatie en was meteen bereid om een test te doen. Het is onvoorstelbaar spannend.

Ik zal duimen. Groeten pinklady (juni forum)

Hoi,

was het minimale streepje er binnen 10 minuten? Dan is de test wel positief te noemen.
Je kunt natuurlijk ook contact op nemen met het ziekenhuis waar je onder behandeling bent. In "ons"ziekenhuis doen we bij mensen die al lang bezig zijn met zwanger worden met alle liefde in het weekend een test.

hé meiden,

bedankt voor jullie snelle reactie.

echt spannend hoor, nog steeds geen duivels!

vanmorgen weer getest en weer hetzelfde, streppje komt meteen maar na ongeveer een kwartier gaat hij weg. het ligt niet aan mij want mijn vriend ziet het ook.

het streepje is alleen niet zoals het andere streepje blauw, maar zwart.

nou je wachten het weer af, ik hou jullie op de hoogte!

liefs Nathalie.

nou nathalie een streepje is een streepje hoor!!
Dus zou ik zeggen GEFELICITEERD,want een streep betekent nog altijd zwanger.  .maandag gauw naar de huisarts of ziekenhuis voor nog een test dan weet je het helemaal zeker.Begin maar alvast met genieten.groet gea

Terug
Bovenaan