oh mijn god....

VIJF!!!!

Oprah is er nu op en het stel heeft een vijfling!!!! Hoe krijg je dat in en uit je buik? En alle drukte. Vijf om te voeden en verschonen...
Wat ben ik blij met 1 kind! Maar ja, als ik er meer zou hebben gekregen waren ze allemaal welkom en had ik evenveel van ze gehouden, natuurlijk.

Ja ik heb het ook gezien en dan allemaal bv geven een half jaar lang. petje af. Maar ze zei zelf al met veel geklaag ben ik er doorheen gekomen

Groetjes annegien

Hahahahaha, dan heb je geen siliconen meer nodig, dan komen je borsten sowieso al boven je t-shirt uit als je een v-halsje hebt, hihi!

Een tweeling lijkt me nog wel aardig....maar 6?! Dat was vast niet helemaal natuurlijk zo gegaan, of wel?

Ik heb het niet gezien, maar inderdaad: hoe doe je dat??? Dan bestaat je hele dag écht alleen maar uit voeden en luiers verschonen! Ach, waarschijnlijk heb je dan ontzettend veel liefde voor alle 6 je kleintjes en worstel je je op die manier er doorheen..

Groetjes,
Dionne

hoi,
heb het ook gezien en het enige wat ik maar kon denken bv? alle 6!!!!! hoe doe je dat 's nachts?? dan ben je de hele dag aan het kolven anders staan ze op springen!!.
en inderdaad al die luiers die je moet verschonen ik vindt het soms al druk maar als je dat hebt gezien dan valt het bij mij wel mee
groetjes,
marike

Terug
Bovenaan