OH MY GOD, MORGEN KOMT HIJ!

A

Anoniem

Guest

hey.

morgen komt de vader van sem kijken.
ik heb geen idee hoe het zal verlopen.
ik had hem vandaag aan de telefoon, en hij klonk helemaal enthosiast.

hij zei ook   gelijk ff dat hij 1 keer per week wil komen, nou dat wil ik dus absoluud niet, zo nu inneens, weken , maanden heb ik niets van hem gehoort, en dan zal hij nu 1 keer in de week willen komen, ik hoef aan zommige van jullie niet uit te leggen wat hij op zijn kerfstok heeft.

heeft er nog iemand tips, voor als het inet goed gaat ofzo, ben op van de zenuwen.

xxx martine en sem

Ja, erg vervelend natuurlijk dat hij al die tijd van niets wilde weten! En dan nu wekelijks langskomen, lijkt mij ook erg veel... Ik zou er ook niet op zitten wachten. Maar het blijft natuurlijk ook wel de vader van Sem! Ik snap dat hij nu  toch wel benieuwd zal zijn naar zijn zoon. Misschien kunnen jullie er op een later moment nog een keer over praten en afspraken maken. Ik denk dat ik dat niet zo in het begin zou doen, maar even zou wachten tot je zelf weer beter in je vel zit en een goed ritme hebt gevonden voor jou en Sem.
Succes alvast en veel sterkte!

Hoi,
Ben van het januari-forum, maar heb hier vaak meegelezen.
Misschien dat je iemand (je moeder of een vriendin) kunt vragen om ook te komen. Dan ben je niet alleen en ze kunnen je bijstaan. En afspraken zou ik pas maken als jij er klaar voor bent en niet eerder. Al duurt dat een paar maanden. Na wat hij gedaan heeft moet hij daar maar begrip voor opbrengen.

Ik hoop dat je er uit komt en ik wens je heel veel sterkte.

Liefs Tineke

Hi,

Inderdaad, wat Tineke zegt.
Zorgen dat je niet alleen bent, want er spelen toch nog hormonen mee......
Verder geen afspraken maken, misschien later want hij is en blijft de vader (weet niet wat zijn rechten en PLICHTEN zijn), hij had ook al eerder afspraken kunnen maken?!
Lekker ff laten wachten dat jij vind dat het zover is.

Heeeeel veeeeel succes!
liefs B

Ik reageer natuurlijk pas een dag later..
Geen idee hoe laat hij komt dus reageer ook nog maar even..

De tip om er iemand bij te hebben is een hele goeie! Je zegt en doet idd misschien toch dingen uit emoties door je hormonen.

Weet niet of hij het kindje erkend heeft? Zo niet, heeft hij nu ook even geen recht van spreken op jullie kindje!
Hij is en blijft uiteraard de vader, maar zijn rechten komen later wel een keer!!
Nu eerst aan jezelf en Sem denken hoor.. :)

Dikke Kus!!
Sterkte.. xx Lies

hoi.

hij komt om 15:00
en mijn zusje is thuis, maar ik wil juist prive zitten met hem, dus ik ga met hem naar boven.
en hoop dat hij wel weer een keertje weg gaat.
qua wegsturen sta ik niet zo sterk in mijn voeten dus hopen dat het allemaal als vanzelf gaat.

ik laat wel weten hoe het was.
xxxx martine en sem

Hi martine,

Succes straks. Over een half uurtje is hij er...
Weet niet of je dit nog leest voordat hij er is, maar spreek anders met je zusje af dat zij bijv. na een uurtje naar boven komt en net doet of jullie ergens heen gaan of zo, dan moet hij wel weg.

afspraken over bezoeken kun je altijd later maken, eerst maar eens kijken hoe jij je erbij voelt en of hij daadwerkelijk wel langs wil / gaat blijven komen.
want wie zegt dat hij nu ineens wel elke week gaat komen. en denk dat stukje continuiteit wel goed is voor Sem. en niet dan eens in de 4 weken en dan weer elke week zijn vader zien.

ben benieuiwd hoe je het zelf gevonden hebt.

hij is net weer weg.
ik wil hem hier echt niet meer.
ben hier niet sterk genoeg voor.
ik doe er niet aan mee.

hij krijgt de hik maar.
half uur te laat. woorden in mijn mond leggen.

ZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan