OH MY GOD.....!

Hey Meiden!

Ik lees alles mee hoor, alleen ontbreekt me de tijd om te reageren met 2 happy kiddies. En na het zien van de volgende foto snappen jullie helemaal waarom denk ik, hahahaha! Ik was héél even het toilet aan het ombouwen, echt maar 5 minuten of zo.... Ik kan dan ook de kamer inkijken als ik er niet met mijn rug naar toe had gestaan.... ik hoorde wel allemaal geluiden van plezier, dus het zou wel goed zitten.... Tot ik me dus omdraaide!!!
Let op: de ikea tafel lag dus ook ondersteboven zelfs. Ergste was dat meneer het vertikte om te helpen opruimen, boehoe!

Kus, Marieke

PS: Tot slot een foto die aan alle eisen voldeed, WHAHAHHA!
          en ja... het is weer rood nu, hihihi

Jeetje wat een heerlijke bende....en herkenbaar...
Als mike de kolder heeft dan trekt ie ook alles overhoop! Prima hoor maar hij moet wel mee helpen opruimen en dat doet ie (nog) zonder morren!

Staat je goed dat rode haar!!

leuke foto trouwens!!

liefs jen en mike

Hiya Marieke!

Hahaha kijk die kleine bandiet nou! Zit daar ook nog eens heel trots vanuit zijn hoge positie zijn meesterwerk te overzien. Max kan ook heel trots komen vertellen 'Mama I made a mess!" rare types hoor...jongetjes. Er gaat af en toe een wereld voor me open.

Ajuus, ilja

Ja leuk grapje is dat he! Kian doet dat ook en dan het liefst als ik aanstalten maak om de jassen te pakken omdat we weggaan. En dan is ie snel hoor! Ik pak twee jassen uit de gang, en kast 1 is al leeg!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Maar hier ruimt ie dan mee op hoor. Al moet ik z'n handjes vast houden en de spullen stuk voor stuk met zijn handen in de kast stoppen. Even flink blèren, maar ik vind het ook niet leuk!

Liefs Nelleke

Sodejuu zeg! Die heeft flink huisgehouden! Er ligt zelfs een losse stoelpoot... wat een verschil in kinderen, ik kan Lydia dus echt gerust een half uur alleen beneden laten spelen, en dan komt ze zelfs de trap niet op.
Maar 1 troost: opruimen kan ze wel maar wil ze ook niet altijd...

Wat een schurk!! En die triomfantelijke blik er dan ook nog bij!
Rood staat je goed, bevalt het je ook of heb je al weer plannen voor een nieuw kleurtje?
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan