Oh, nee hè

Oh, nee hè....Het zal toch niet waar zijn? Na anderhalf jaar eindelijk zwanger, nu 6 weken en 3 dagen, maar ik heb nu last van krampen en licht bloedverlies. Het zal me toch niet na al die tijd ook nog afgenomen worden. Ben nu bloednerveus en weet dat ik niet anders kan dan afwachten.....

Een heel erg bange Els.
 
Positief blijven!!

(bye the way: 1,5 jaar is nog niets, wij hebben er 4 jaar over gedaan en hebben toen een miskraam gehad)
Ik zal evengoed voor je duimen dat het goed blijft gaan
 
Bel je vk of gyneacoloog en vraag of je langs mag komen. Er is geen reden om te gaan wachten en gek te worden van de zenuwen terwijl je binnen 5 minuten zekerheid kan hebben (dmv echo).

In het ziekenhuis waar ik in behandeling ben is het motto: zorgen maken is nergens voor nodig, als er iets is bel je en kom je langs en kijken we even. Dat zou in heel Nederland het motto moeten zijn.

Het lijkt me vreselijk voor je om nu te moeten wachten, ik vind echt dat je dat niet hoeft te accepteren. Ga desnoods richting huisartsenpost of eerste hulp.

Heel veel sterkte in ieder geval en hopelijk is er inderdaad niks aan de hand.

groetjes, Jane

 
Kan me voorstellen hoe je je nu voelt
Het blijft een zenuwachtig iets hoor zwanger zijn
Had zelf ook iets bloedverlies maar was erg licht dus dokter zegt is innesteling waar we dan maar vanuit gaan want het is nu weer over

Sterke hoor
 
Terug
Bovenaan