Oh nee....nog een shocking geheim

Ik hoor net van mijn zusje dat haar relatie uit is.

Maar ze is ook zwanger.

En ze gaat het in tegenstelling tot mijn schoonzusje niet houden....

Ik steun mijn zusje volledig bij wat ze ook kiest.

Maar mijn moeder hart is even in shock.....

Tjee, je bent een boek vol geheimen zo!
Ik snap dat je moeder hart in shock is! En goed dat je je zusje steunt, het is allemaal al moeilijk genoeg!

En in deze tijd een kindje alleen opvoeding is zeker mogelijk, maar ook zwaar. Ik weet niet of ik het zou kunnen!

Wat een rotsituatie zeg! Maar laat haar er goed over nadenken!!! Hoe oud is je zusje?

Sterkte!

Ja vreselijk!!

Ze heeft er al goed over nagedacht.
Mijn eerste reactie was ook 'niet weghalen', maar ik snap ook dat ze het niet alleen wil.

Pffff Heftig hoor.
Ze is nu 7 weken.

En ze is 29.

Status:
Schoonzus onverwacht zwanger: houdt t.
Zusje zwanger: houdt t niet
Vriendin ligt nog steeds te bevallen.

Wordt gek!!!

haha! Ik moet gewoon om je lachen!

Ze heeft wel een mooie leeftijd om kinderen te krijgen. Heeft ze al meer kinderen dan? Denk ik niet, toch?

Heftig hoor! Ik snap het ook van haar hoor! Ik wens haar veel sterkte!

En dan nog die arme vriendin van je, brr krijg er rillingen van zo'n lange bevalling! Moet er niet meer aan denken (haha)

En dan jij nog arme stakker! haha, allemaal geheimen, moeilijke familiesituatie en dan geen doorslapertje... heb het echt met je te doen!

Het is echt bizar allemaal.

Het nieuws van mijn schoonzus is gelukkig gister bekend gemaakt. Dus dat geheim is uit de wereld.

Maar voel me erg leeg en heel emotioneel.
Het is raar als je zus en schoonzus allebei ongeveer even ver zijn maar de een gaat t houden en de ander niet.
Ik kan alle keuzes begrijpen maar aan alle opties zit ook een keerzijde. Zowel voor mijn zus als voor mijn schoonzus.
En een hele rare samenloop van omstandigheden.

Gelukkig is mijn vriendin gisteravond bevallen van een gezonde zoon.
Ik ben er net geweest....hoe gaaf is dat. Echt bijzonder als je beste vriendin moeder wordt. Ben super trots op haar!!!

Jeetje wat een achtbaan van emoties!
Bij ons kunnen ze er ook wat van, als we t dan toch over bizarre situaties te hebben.. Op de dag dat ik vorig jaar een echo had met het slechte nieuws dat ons vruchtje met 11 weken was overleden, nou die dag , dit jaar, belde mn broertje dat hij vader was geworden. Dat is op zich al bijzonder, maar wij wisten dus echt nergens van... Wij hadden de vriendin ook pas 1 x gezien, hij woont ook wel ietsje verder weg en zien hem niet heel vaak, maar dit zagen we niet aankomen! Mn ouders wisten ook van niks, zelfs mn broer die hem wel wat vaker spreekt had hij niks verteld. Samenwonen doen ze niet, dus t zal me benieuwen hoe t verder gaat..

Zo hey....das ook lekker raar!
Hoezo heeft hij dat niet gezegd? Dat is toch vreemd?

Ben je er al wel geweest? Ga je er überhaupt heen?

Ben je zomaar ineens tante 'out of the blue'
En dan ook nog op die dag....bizar.

Terug
Bovenaan