Oh nee...Stiae!

Het ging lang goed, maar helaas... ik 'scheur' aan alle kanten open...
Heb nu aan de zijkanten van mijn buik wat kleine plekjes, ik had daar al wat striae en dat rekt nu verder op. Maar vooral op mijn dijen, niet te geloven! Bij de ene kant aan de achterkant en bij beide aan de binnenkant...
Ik weet dat het er bij hoort, maar hier word ik niet vrolijk van als ik in de spiegel kijk... Hoop dat het rode snel wegtrekt en dat het gewoon witte strepen worden...

Wie heeft hier nog meer last van??
 
Ikke!! hahaha, dwz, bij de eerste twee zwangerschappen, ik hoop toch echt dat er nu niet nóg meer bij komt!!Overigens, mijn ervaring is dat het idd wel witte strepen worden, maar weg gaat t niet meer.... Ik heb t vooral op mn buik, dus voorlopig maar ff geen bikini ;)
 
Ik heb hier ook last van en niet zo beetje.
Rond mijn navel is het helemaal rood. Met striae. Ook verder over mijn buik zitten er genoeg.
 
Bij de 1e is het tot 38 weken goed gegaan, daarna zat mijn buik ineens helemaal vol striae. Bij de 2e werd mijn buik nog wat groter, dus nog meer striae. Nu nog niets extra's kunnen ontdekken, maar wie weet dat dat nog komt. Ik ben nu wel minder aangekomen, dus misschien dat dat scheelt. Na de bevalling werden de strepen heel snel wit dus zag je ze veel minder. De rek is er alleen uit op de plekken waar striae zijn gekomen en omdat ik er zoveel heb, heb ik nu (na de bevalling dan) een mooie rimpelbuik...
 
Haha, bij mij is het ook bij de 1e vanaf 38 weken gekomen. In 3 weken had ik een halve buik vol striae.
Mijn buik wordt per zwangerschap (veel) groter, dus ook meer striae.
De laatste zwangerschap was nog niet zo lang geleden (de jongste is precies 11 mnd) en inmiddels zijn alle strepen wit. Nog geen nieuwe strepen er bij gekregen.
 
Ik wilde ook al een topic openen over dit onderwerp want ja hoor ik heb het zaterdag ontdekt!! onderaan de buik drie hele duidelijke strepen en ik ben nog maar 32 weken en mijn buik staat strak! ik ben bang voor meer, maar ben wel meer gaan smeren, twee keer daags ipv 1 keer. ondanks dat men zegt dat het niet uitmaakt, neem ik toch het zekerevoor het onzekere....
En ik herken het gevoel, ondanks dat het niet het einde van de wereld is en het mijn gezondheid net in gevaar brengt.... ik werd er wel verdrietig c.q boos van!!
 
Mijn buik lijkt wel een landkaart. Ziet er niet uit, baal er van en ik heb er zelfs om moeten huilen, maar ik krijg er een kindje voor terug, dus dat maakte het ook wel weer goed:)
 
Terug
Bovenaan