Oh nee toch he? Aub niet nu!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Oh nee, dit is écht verschrikkelijk!!!!
Er is niets met de beeb of mij of met iemand anders hoor.
Maar we hebben een ander klein drama hier sinds een paar dagen.

Nou ja, eigenlijk is het er altijd al geweest maar het wordt steeds erger!
Wij wonen in een blok van 5 huizen.
In het middelste huis woont een gezin met 4 kinderen (wij vinden het hier straks met 1 al krapjes).
Deze kinderen zijn van s'ochtends 7 uur tot serieus ongeveer 22 uur in de avond alleen thuis. De oudste is net de deur uit die is 23, daarna komt nog een jongen die is 20 en daaronder zitten 2 meiden van 14 en ongeveer 6 jaar.
Eerst waren het de jongens die veel, heel veel lawaai maakten. De stereo keihard aan, midden in de nacht met de auto bezig, douchen (zingend) en lekker op de trap beuken.
Maar met de heren hadden we een understanding afgesproken.
Nu beginnen die meiden!!! Elke dag staat de muziek keihard aan en gaan zowel wij als de buren (van het hele blok) regelmatig klagen over de muziek.
Van de week was het zo erg dat de meubels stonden te trillen. Oh, ik was zo boos! Dit zijn toch geen fatsoens normen? Ik wil gewoon rust!!!! Toen ben ik er heen gegaan en gezegd dat de muziek onmiddelijk zachter ging en dat ik het niet wéér ging vragen en anders andere maatregelen zou nemen.
De muziek ging alleen maar harder.
Ik ben boodschappen gaan doen, kwam 2 uur later terug en de muziek stond naar mijn idee nog harder.
Toen heb ik de politie gebeld voor overleg en die zijn langsgekomen. Ook dit deed de muziek alleen maar harder blazen.
Mijn buurvrouw kwam toevallig rond 18 uur even thuis. Die heb ik gevraagd of ze een kop koffie kwam drinken omdat er een aantal zaken zijn die wij wilden bespreken.
Ze begon (zoals altijd) schaapachtig te lachen en zei dat ze moest werken en geen tijd had. Dus ik zei; dan mag je aan je dochters gaan vragen wat er aan de hand is!
Sindsdien staat de muziek wel iets zachter met hier en daar een uitspatting, maar die bas hoor je nog steeds overal bovenuit.
Daar raak ik écht gefrustreerd van. Momenteel kan ik niet zo heel veel hebben en wil ik maar één ding; rust!!!!!!! Met een hoogzwangere buik en een zieke moeder zit ik helemaal niet te wachten op dit gezeur en het zure is; je doet er niets aan.
De buren bellen de politie toch niet, de boxen hangen aan onz ekant van de muur en daarom hebben wij het meest last.
En voor een gesprek zijn ze niet te porren :(
Echt vervelend dit! Waarom nu?

Oh ja, de reden dat de kids alleen zijn, is omdat de buurman een bedrijf heeft dat al jaren slecht loopt en de buurvrouw 10 schoonmaakpandjes heeft om toch maar rond te kunnen komen....

ja helaas ken ik dit ook
wij wonen ook in een niet zo nette buurt dan zeg ik het nog netjes pff heel veel aso hier komen wonen elke maand wel een schietpartij of een steekpartij om de hoek ja in almere kan het he pffff
ook alles wat weg gaat komt rottigheid voor terug heel harde muziek heel hard met de auto door de straat racen en dan vooral snacht om een uur of 2 heel leuk als je kinderen liggen te slapen

wij willen hier ook heel snel weg gewoon verhuizen we moeten ook wel want hier is het te klein aan het worden debaby slaapt dat ook gewoon bij ons anders kan het niet

nou ja ik snap je dus want ik wil ook geen gezeik maar je maakt je er heel druk om en hun hebben schijt aan jou het is niet anders ,, en politie nou die komen niet eens meer als wij of de buren bellen ,,,

veel sterkte
liefs cora

Wij hebben een buurman die er wat van kan, het liefst net na de middag, als ik wil gaan liggen, dan dreun ik mijn bed uit. Soms zetten we zelf een cd met een flinke bas erin even enorm hard aan, meestal helpt dat en dan vertrekt ie. We hebben het vaak genoeg geprobeerd met netjes vragen. Het is nu gelukkig niet meer de hele dag. Behalve als hij vrienden heeft, dan gaan ze een film kijken en dan lijkt het echt ent alsof ze doof zijn. Wij kunnen de hele dvd volgen dan. Of ze luisteren muziek en gaan dan meezingen (nou ja, ze denken dat ze kunnen zingen................)
Maar nu kan ik heel weinig hebben aan mijn hoofd. Ik kan je helemaal volgen, en vooral als er niets meegebeurd. Bij ons was het soms zo erg dat wij onze eigen muziek niet meer horen konden.

Succes ermee,
Francien

Buren....

Ja, ik kan erover meepraten.
Wij hadden dan geen geluidsoverlast van ze, maar we hadden wel erge last van hun hond. Onze buren hadden (of hebben, maar wij zijn gelukkig naar het buitenland verhuisd) een bull mastif. Deze was erg agressief, maar mevrouw vond het erg leuk om deze hond zonder riem uit te laten.

Als hij mij zag, dan kwam hij grommend aanrennen. Oren hoog, staart omhoog en dan vlak voor mij blijven staan. Soms wilde ik net de deur uitstappen, dan stond hij ineens voor de deur.
Ze ging altijd de hond net uitlaten als ik terugkwam van de kinderen naar school brengen.... of was dan net even bij haar auto bezig, met de hond los....ja, toevallig he? En als we er wat van zeiden zei ze: ja, maar .. hij doet niets... nee, nee, vandaar dat hij het andere buurjongetje al een keer in zijn arm had gebeten. (Ja, maar dat jongetje kwam net voorbij rennen... hij wilde alleen maar spelen).

Heb 1x de politie gebeld en die is toen langs geweest. Maar hielp niets.
Ach en daarna zijn we gelukkig verhuisd. Moet er niet aan denken dat mijn kinderen een keer door die hond in hun gezicht ofzo werd gebeten.

Maar goed, dit was geloof ik effe off topic.

Groetjes Renata.

Hallo,

Ik las je verhaal. Hoor hier eigenlijk niet maar kom altijd even checken of er nieuwe baby's zijn geboren. Ik heb misschien een tip voor je. Echt netjes is het niet maar misschien helpt het wel.
Zet je eigen boxen tegen de muur van de buren aan en zet heel hard een cd op die die meiden niet leuk vinden! Zoals Andre Rieu of weet ik veel...
Misschien dringt het dan tot hun door.
En ga dan zelf even een uurtje lekker weg. Shoppen ofzo of ergens op bezoek.
Ik wens je veel succes en geniet nog van de laatste loodjes van de zwangerschap.

Groetjes Kirsten mv Tyche ( zomer 2006 forum)

hoi,

Wij zijn net een jaar geleden in een nieuwbouw woning komen wonen.
Opzich wel lastig want iedereen is tegelijk aan het verbouwen etc etc.
Verder geen last van gehad tot de buren van hier onder begonnen.
Die vonden het nodig om de hele dag niks te doen tot een uurtje of
half twaalf (op een doordeweekse dag) alle gaatjes te boren.
Wij daar heen en daarna geen problemen meer gehad verder.
tot twee weken terug;
De buurman belt aan en ik vraag wat er aan de  hand is.
Beweert de buurman dat mn vriend door zijn tuintje is gereden.
dit zou midden in de nacht gebeurd zijn en hij had niks gezien maar
toch wist ie zeker dat wij het waren,zelfs nadat ik hem uitlegde dat
onze auto al twee dagen stil stond omdat hij het niet doet.
Wij wonen is de netste buurt van de stad hier maar het maakt niks uit
waar je woont, vervelende buren blijk je altijd wel te hebben.

succes met de laatste loodjes en hoop dat het probleem snel opgelost is.

groetjes christa

Ja, ik ken het, ook wij wonen in een redelijk nette buurt, maar dat zegt niets.
Zij zijn de enige aso's van het blok en de straat en wij wonen er naast.... :(

En de stereo hard hebben we ook al geprobeerd, (en we hebben een flinke installatie staan) maar dan gooien ze 'm er gewoon overheen.

Zucht!

Terug
Bovenaan