OH NEE!! ze blijven maar groeien, is dit wel normaal?!?

A

Anoniem

Guest
Hoi Ladies!

Ik hoor eigenlijk op het november forum maar hoop dat jullie mij wellicht ook kunnen helpen

4,5 week geleden ben ik bevallen van een zoontje (lekker ding trouwens!)
Tijdens de zwangerschap heb ik gewoon mijn bh's kunnen doordragen (ze zaten slechts ietsie krapper maar waren zeker niet te klein)

ik had dus maat 80C en heb inmiddels 75E!! IK BAAL!!! ik heb namelijk een borstverkleining gehad en hoopte dus dat ze rond maatje C zouden blijven....

Ik geef geen BV dus daar ligt het niet aan. Ze zijn ook niet pijnlijk (zoals de 5e dag tijdens de stuwing) maar gewoon  net als anders maar dan 3 maten groter! Het ziet er ook niet uit alsof ze van plan zijn om te gaan slinken....
Zelfs tijdens de 2 stuwingsdagen waren ze niet eens zo groot als nu.

ben al flink afgevallen na de zwangerschap dus je zou denken dat ze dan zeker niet groter zounden worden...

Kennen jullie dit 'probleem'? als ik op Google ga zoeken lees ik alleen maar verhalen van mensen die juist slape kleine borsten hebben gekregen na de bevalling.

xxx Snoopy

hoi snoopy,

Heb het inderdaad bij de eerste ook gehad, mijn borsten bleven groter dan dat ze normaal waren. Ik vond het gelukkig niet zo erg, ze zagen er veel mooier en voller uit.
Dit hebben ze best lang volgehouden. na ongeveer pas een jaar waren ze weer redelijk normaal van formaat. Mijn borsten zijn wel meer gaan hangen (helaas).

Ik hoop voor je dat het meevalt en je er geen last van hebt en ze vlug weer hun oude grote en vorm hebben.

chantal

Terug
Bovenaan