OH NEE!! ze blijven maar groter worden! is dit normaal?

A

Anoniem

Guest
Hoi Ladies!

4,5 week geleden ben ik bevallen van een zoontje (lekker ding trouwens!)
Tijdens de zwangerschap heb ik gewoon mijn bh's kunnen doordragen (ze zaten slechts ietsie krapper maar waren zeker niet te klein)

ik had dus maat 80C en heb inmiddels 75E!! IK BAAL!!! ik heb namelijk een borstverkleining gehad en hoopte dus dat ze rond maatje C zouden blijven....

Ik geef geen BV dus daar ligt het niet aan. Ze zijn ook niet pijnlijk (zoals de 5e dag tijdens de stuwing) maar gewoon  net als anders maar dan 3 maten groter! Het ziet er ook niet uit alsof ze van plan zijn om te gaan slinken....
Zelfs tijdens de 2 stuwingsdagen waren ze niet eens zo groot als nu.

ben al flink afgevallen na de zwangerschap dus je zou denken dat ze dan zeker niet groter zounden worden...

Kennen jullie dit 'probleem'? als ik op Google ga zoeken lees ik alleen maar verhalen van mensen die juist slape kleine borsten hebben gekregen na de bevalling.

xxx Snoopy

Hoi Snoopy,

Ook ik heb een borstverkleining gehad een aantal jaren geleden. Ik heb wel borstvoeding gegeven, maar bleek veels te weinig melk aan te maken.  Ze groeide er bijna niet op. Nu krijgt ze flesvoeding en groeit ze als een tierelier.

Ik ben sinds gisteren echt gestopt met de bv (ze is nu 5 1/2 wk oud ), en hoop dus niet dat mijn borsten nog groter worden, maar juist weer kleiner; zoals voor mijn zwangerschap.

Weet dus niet of het normaal is dat je borsten weer groeien na een zwangerschap...
ik wacht af.....en hoop het niet!!!!!!!

Groetjes Renata.

Nog even gegoogled en kwam dit antwoord tegen op een borstenforum:

zo zie je maar dat het lichaam geen auto is waar je een band van kan verwisselen, de borst zal altijd toch hormonaal kunnen blijven reageren en dus ook groeien!De meeste borsten zie je in de loop van tijd kleiner worden, maar het omgekeerde kan altijd.Een reden is niet altijd te geven.

Dit was een antwoord van een plastish chirurg. Dus helaas...het kan dus gewoon.

En ik.. ik wacht af!!

Liefs Renata.

Ik was hier even aan het neuzen... Ik ben van het decemberforum (5 december uitgerekend, 20 november bevallen).

Ik had ook gehoopt wat kleinere borsten over te houden na de bevalling. Bij mij wilde de BV niet goed lukken dus ben daar na 3 weken stoeien mee gestopt. Mijn rechterborst was zo gestuwed en raakte verstopt dus ik heb alleen uit links BV gegeven. Mijn borsten zijn wel even groot, maar helaas, ook hier NOG GROTER dan eerst... Ik had 80/85 F maar mijn BH's zitten nu wel erg krap.  Ik ben alleen ook nog 10 kilo niet kwijt sinds de bevalling waarvan er waarschijnlijk een hoop in mijn borsten zitten (de rest op mij heupen ) Ik hoop toch dat als ik weer wat meer afval mijn borsten ook echt zullen gaan slinken... (Morgen begin ik met Sonja)

Groetjes Cathelijne

/>

Terug
Bovenaan