Oh nee!

Hai meiden,

Net ging ik naar de wc en ontdekte wat cervixslijm. Het erge is dat ik juist nu 4 dagen naar het buitenland moet voor mijn werk, dus ik kan niet klussen!!!
Wat moet ik doen???

Ja, da's moeilijk. Enkele dagen voor je eisprong veranderd de toestand in je baarmoeder( cervixslijm) dus je eisprong komt er aan. Dus nog maar gauw ff klussen vlak voor je weggaat. Of neem je mannetje stiekem mee naar het buitenland, haha. Maar dat zal wel niet gaan. Nou ja in ieder geval, veel succes met klussen en in het buitenland.

Is dat zo dat als je je cercixslijm waarneemt dat je je eisprong hebt gehad??
Ik weet het niet hoor. Ik had op dag 19 s'morgens veel doorzichtig slijm en op dag 21 ging mijn temperatuur omhoog. Maar nou heb ik ook weleens gelezen dat je temp zo ongeveer 1 a 2 na je eisprong omhoog gaat. Dus dat zal dan wel kunnen. Nou op dag 16+17+19 geklust dus heb nog kans. maar denk het niet heb er geen goed gevoel bij.

Meije ik hoop voor je dat het zo is en dat je gisteren hebt geklust.
Dan heb je niets verloren.

Veel liefs
Brenda

Dat slijm kondigt het begin van een vruchtbare periode aan en soms duurt die wel 5 dagen. Ik heb het nu nog terwijl mijn eisprong gewoon gisteren is geweest en dat weet ik van de CB ovulatietesten! Het is voor rond en na de eisprong en daarna wordt het minder!

Gr
Lotte

hoi mije,

ik zou zeggen, klus nog ff op het laatste moment, voor het geval je toch vruchtbaar bent als je weg bent!!!
zaad blijft ongeveer 3 a 4 dagen in leven, dus misschien lukt het dan toch nog!!

succes
xx kimpansee

Terug
Bovenaan