oh..oh..allemaal ziek!

A

Anoniem

Guest
Ik heb in de nacht van zaterdag op zondag boven de wc gehangen en enome maag-krampen gehad, zondag lekker in mijn bedje en op de bank gelegen.
De volgende nacht waren manlief en Roos aan de beurt, zij zijn de hele dag ziek geweest, overgeven en hoge koorts, mama kon dus niet meer ziek zijn.
Linde is al een paar dagen niet lekker, enorm verkouden en een dikke bobbel in haar bovenkaakje.
Lekkere timing aangezien we vrijdag op vakantie gaan.
Toch vandaag tijdens de slaapjes snel zwemluiers, paracetamol zetpilletjes, prik..weg etc... gehaald ik hoop maar dat iedereen weer fit is vrijdag.
Morgen maar een dagje thuis blijven, komt op mijn werk erg slecht uit, vind het ook altijd erg moeilijk maar ja dan gaat mijn gezinnetje toch voor.
Hopen dat we vannacht lekker mogen slapen, geen huilende (Linde) of spugende (Roos) kindjes.
Ik gan nu stoppen want ze huilen allebei nu al....AAAHHHHHH!!!!

Danielle.

Ach, wat zielig. Hopelijk zijn jullie vrijdag weer allemaal beter.

Ik woon in 's-Gravenpolder, dat ik ongeveer 30 km van Kamperland. Heb weleens in het zwembad van de Roompot gezwommen.

Veel plezier!

Groetjes,
Nelly.

Jeetje Mina....nou allemaal snel beter worden,anders ben je ziek op vakantie.
Van harte beterschap voor heel het gezin dan eeyzzz!!!
Liefs Kitty en Tess.

OHhhh Beterschap voor de hele familie!!!!

En alvast een hele fijne vakantie

Nou de nacht was super, sinds een week heerlijk doorgeslapen!
Linde was om 06:00uur wakker en heeft na een flinke fles weer heerlijk geslapen tot een poepluier om 08:00uur.
Roos en manlief zijn  weer koortsvrij, ik voel me een beetje schuldig tegenover mijn collega's maar ik heb besloten om morgen te gaan werken (laatste dag voor de vakantie)
Linde is lekker bij opa en oma, morgen ook want ik ben bang dat ze anders daar weer iets oploopt.
Dus het gaat stukken beter dan gisteren, net met Roos een kalender gemaakt voor de vakantie (hoeveel nachtjes we nog moeten slapen en wat we nog moeten doen tot aan de vakantie). Dat doen we altijd als we op vakantie gaan of een weekendje weg bijvoorbeeld, erg leuk!
Dus Zeeland, we komen eraan!!! Iets beter weer zou wel erg fijn zijn!

groetjes Danielle.

lekker dat jullie allemaal weer opgeknapt zijn en een fijne vakantie.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan