oh oh die zandbak

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Nou jullie weten dat ik een stoere meid  ben die nogal veel durf. Ik ga zo van de glijbaan en in het zwembad. dat hebben jullie allemaal wel gezien. Ook thuis ben ik erg op ontdekking uit.
Ik wil  steeds gaan staan op de zandbakbankjes (is zo'n houten zandbak met opklapbare bankjes)papa en mama  halen mij er dan steeds af en  dan ga ik  netjes zitten.
Nu komt het........Gisteren lag papa even na het werk op een tuinstoel met de oogjes dicht en mama was aan het koken. Ik zat in de zandbak en ging natuurlijk weer staan op de bank. ik hield me wel goed vast hoor! misschien wel te goed, want ik viel achterover en toen......klapte de klep dicht!!! lag ik daar in de zandbak op mijn rug met de klep dicht. Ik heb me toch geschreeuwd. Mama kwam meteen aanlopen en papa ook.
Ach het was meer schreeuwen omdat ik was geschrokken dan dat het pijn deed. Ik denk nu wel eventjes (heel eventjes) na voordat ik weer op de bank ga staan.

Groetjes Vera

Lieve Vera,

Ik wil ook een zandbak, en die heb ik ook wel maar papa en mama vinden het veel leuker om er met het warme weer water in te doen!! En zand is veel lekkerder om in je mondje te doen want op het kdv eet ik dit wel eens!
Grappig he om dingen uit te halen die papa en mama niet zo leuk vinden... Zo grappig om de blik op hun gezichten dan te zien!!
Papa en mama hebben je vast lief geknuffeld nadat je zo geschrokken was??

Liefs,

Kyra

Lieve Vera,

Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken zeg. Maar gelukkig zijn papa en mama altijd in de buurt om de klep dan weer open te maken en je te troosten. Je bent wel een kleine ondernemer hoor . Ik heb nog geen zandbak maar papa is de tuin nog aan het afmaken en hij zegt dat ik er  wel een ga krijgen. Nog voor mijn verjaardag.

liefs Marissa

lieve vera,

wat een actie van jou zeg! jeetje dat is wel heftig hoor!
gelukkig maar dat papa`s en mama`s altijd gauw naar ons toe
komen hè.
Zo liet ik mijn mama gister even schrikken,mijn speeltje viel op de
grond toen ik wèèr een nieuwe luier kreeg en mama net naar de kast liep
dus ik wilde hem even pakken en toen viel ik op de grond....
maar ik kreeg ook snel weer een stevig knuffel en toen was het wel weer
goed...

nou doe maar voorzichtig de komende tijd!

knuffel van roan

Terug
Bovenaan