Oh oh is dat heel erg denken jullie??

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik geef in de ochtend vaak thee aan Jennifer... nu al veel thee uitgeprobeerd maar de meeste vind ze gewoon niet zo lekker.. Nu drink ik meestal van zonnatura avondmelange.. en deze vind ze wel lekker!!
Echter gisteren ben ik erachter gekomen dat hier dus honing inzit!!!!!! Wist het echt niet.

Ze heeft hier niet zo ontzettend veel van gedronken, maar ik denk de afgelopen weken alles bij elkaar zo'n  6 volle grote  bekers!!

Denken jullie dat dit erg is...??? Zo stom he!! nooit opgelet...
Welke thee geven jullie....

Alvast bedankt voor de reacties..
gr. Ilone

Hoi,

Is Jenifer al een jaar? Dan mag je honing gaan geven.
Ook al is je meisje nog geen jaar, ik kan me niet voorstellen dat het schadelijk is.....
In verse honing kúnnen sporen van .......... (ik kan niet op de naam komen) zitten. Deze kúnnen je kindje eventueel ziek maken. Het hoeft dus allemaal niet.

Er bestaat kabouter thee (van het merk pyramide). Bij ons in het dorp alleen te koop bij de reform winkel. Mijn kinderen drinken dit graag.
Rooibos, kamille of venkel thee zou je ook nog kunnen proberen. Ik zou kruidenthee proberen, maar dat is mijn persoonlijke menig. Ik drink zelf al geen gewone thee, dus zou dat ook niet zo gauw aan de kinderen geven.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Jennifer wordt as vrijdag 1 jaar... Dus zoveel scheelt het niet!! Maar toch he!!

Ja ik zat ook al aan Venkel te denken.. dat is iets zoeter toch!!
Nou ga ik dat toch maar ff halen..

gr. Ilone

hai, ik zou me erg niet zo'n zorgen over maken hoor, volgens mij is het zo dat als honing verwerkt is dat dan dat stofje (weet ook niet meer hoe het heet) niet meer heeft, t zit namelijk ook in onbijtkoek of in ander soort koekjes en dat mogen ze ook.
Ik  denk dat het alleen gaat  om alleen pure honing.
Wel leuk dat ze het zo lekker vindt!
groetjes!

Hoi Ilone,

Feline drinkt al heel lang die 20 kruiden thee van zonnatura. Die vind ze heerlijk! Nu weet ik niet of daar honing in zit, hoop het niet..
Maar ja ze is nu toch al 1 jaar geweest.

groetjes Mariska

In goed verhitte honing zijn de bacterien gedood, dus kan dat geen kwaad.
In de thee is is het al dood, want anders zou je de thee zakjes nooit zo lang kunnen bewaren.
Dus ik zou je geen zorgen maken.

Groetjes, Sarah

Terug
Bovenaan