oh oh oh wat een bult namen...

Wat geeft dr toch een bult namen zeg.
Dacht gewoon eens een beetje rond neuzen op internet voor een leuke naam maar dr zijn oh zo veel namen.Daar word kiezen soms wel moeilijk,dan is die naam leuk en dan is die naam leuk.
Wie weet weten jullie nog leuke jongens of meisjes namen.
Laat het ons weten.groetjes
 
Ik heb ook al wel een leuk lijstje, maar die ga ik natuurlijk ook nog niet verklappen ;-).

De site "voornamelijk" is ook erg leuk voor het zoeken naar namen.

Succes!!
 
Onze 2e keuzes waren:

Lars, Steyn

Als het een meisje was geworden was het:

Yara

2e keus: Nika

Maar het word een mannetje, mijn naampje hou ik nog eventjes voor me ;)
 
Breek me de bek niet open zeg! haha
Hier bestaat ook nog enigzins twijfel over de naam.
We verwachten onze 3de kindje en onze 2de zoon.
Mijn dochtertje heet Megan( sreek uit als mee-gan) en m,n zoontje heet Devan( spreek uit als Devin,andere spelling) ahum,mensen spreken het nog weleens verkeerd uit;) Vindt hun namen nog altijd mooie en ze matchen ook mooi en daar wringt nu de schoen. Een naam vinden die ook bij die van hen matcht. Maar de naam die ik in gedachten heb vinden de kinderen en ik toch wel erg mooi,m,n vriend iets minder,maar alle het andere dat ik in de aanbieding heb verwerpt hij ook,dan vindt hij de naam die we hebben toch leuker,dus hij zal uiteindelijk wel overstag gaan.Die mannen zijn makkelijk,wij maar zoeken en hoeven maar ja of nee te zeggen.pppfff hihi

Voor een meisje vondt ik deze keer Lilly erg leuk,
Voor m,n dochterje had ik toen de jongensnaam Jeremy,maar dat zou ik nu niet meer kiezen en m,n zoontje had waarschijnlijk Gwenn geheten als hij een meisje was geweest.

Het ligt er ook een beetje aan waar jezelf van houdt. Echte hollandse namen of toch wat internationaler.

Jongens: meisjes:
Jelle Kiki
Milan Kikki
Ziggi Jessy
Tymo Fleur
Dani Sterre
Dean Lynn
Ian Quinty

Zoamaar een greep van een paar bekende,met leuke namen. Die van mezelf geef ik toch nog maar ff niet prijs ;)

Succes!
 
Hehe.Maak ik een mooi lijste van jonges- en meisjesnamen netjes onder elkaar en nu staat het hier nog door elkaar gehutst,Maar het moge duidelijk zijn links de jongensnamen en rechts de meisjesnamen ;)

Trouwens weet je nog niet wat het word of wil je het niet weten?
 
hey

ik weet er alles van!
moet je een 4e kindje krijgen en dan ook nog een 4e meid!
we hebben veel gezocht en gepuzzeld maar het is een erg bijzondere naam geworden! (net zoals de andere namen)
ik hou het nog wel lekker voor me natuurlijk!
gewoon namen opschrijven die je leuk vind, dan daarna gaan strepen!

toi toi toi
 
Terug
Bovenaan