Oh oh oh wat heb ik het druk!

A

Anoniem

Guest
Hoi andere kindjes van de mama's van dit forum!

Hebben jullie het ook allemaal zoooooooooo ontzettend druk? Ikke wel hoor.
Als ik 's ochtends wakker ben, ga ik al heel hard roepen naar papa en mama of ze me komen halen. Als ze niet snel genoeg zijn, ga ik met mijn fiepje tegen het bed aanknallen en dan komen ze wel (want anders gaat het bed kapot zegt mama).

Als ik dan mijn flesje leeg heb, wil ik op ontdekkingstocht. Ik heb een heel mooi balletje en die rolt door de hele kamer en dan ga ik er heel hard achteraan tijgeren want kruipen of lopen snap ik echt nog niet. En dat balletje komt overal: onder de tafel, bij prachtige draadjes die ik heeeeel interessant vind (vd telefoon) en ook bij van die kastjes in de muur met gaatjes erin (stopcontacten) en ook die zijn reuze interessant. Ook vind ik het leuk om alle DVD's uit de kast te trekken en om de deurtjes en laatjes in de keuken open te maken (maar dat lukt nog niet want die zijn te zwaar).

Kortom, ik heb het echt reuzedruk ermee. En mama dus ook met mij. Ze wordt er wel eens tureluurs van zegt ze. Snappen jullie dat nou?????

Ik ga weer lekker verder met ontdekken.

DOEI!!!!!
Sven
Zoontje van Maike

Hoi Sven,

ja, ik heb het ook zo druk met vanalles hoor.
Mama zet altijd mijn tas met speelgoed in de kamer, en dan mag ik zelf uitzoeken wat ik wil. Vind ik heel leuk. Maar regelmatig ga ik andere dingen doen. Dingen waarvan mama zegt: Dat mag niet Dylano.
Dan ga ik net zoals jou, naar de draden van de comp. Of ik doe de laatjes open van de kast. Ik heb mezelf al eens flink pijn gedaan trouwens, toen zat mijn vinger tussen de la. Mama zei dat het mijn eigen schuld was. Hoezo mijn eigen schuld... Ik doe toch nix verkeerd?
Weet je wat ook leuk is? Wij hebben een hond ,en die heeft 2 bakken die op iets hogers staan (standaard). En als mama dan de bakken niet weg heeft gehaald, kruip ik er in een rap tempo naartoe, en dan wil ik ze omgooien. Want in 1 zo'n bak, zit allemaal water. Das echt leuk joh, dan is het net een zwembadje maar dan in ons huis
Maar tegenwoordig is mama mij te snel af, en zet ze die bakken op tafel, of als het mooi weer is buiten.

Ja, mama heeft het ook maar druk met mij, haha!

Groetjes Dylano.

Hoi Sven!

Oh ja..ik heb t ook zooo druk!
Ik ben altijd op zoek naar dingen waar mijn papa en mama wel aanmogen komen en ikke niet..dat vind ik maar gek.
Ik krijg wel af en toe de afstandbediening,maar ik mag er niet mee gooien,dit vind ik juist leuk!
De telefoon daar mag ik wel met mijn oortje tegen als oma belt,maar ik mag hem niet vasthouden....niet eerlijk!
Verder wil ik mijn mama ook helpen met de afwasmachine uitruimen,maar ik mag alleen die bakjes pakken die niet kapot kunnen,en ook met de was op hangen heb ik t druk...ik gooi dan eerst alle wasknijpers op de grond,maar dan doet mama ze er weer in...kan ik weer opnieuw beginnen!
Ik loop al een beetje langs de bank en tafel,maar als mijn papa of mama mij wil helpen dan ga ik gewoon zitten...zo eigenwijs ben ik lekker!

het is wat een leven van een dreumes!!

kus van Luuk!

Hoi Sven,

Mijn dag begint als ik heb uitgeslapen tot een uur of 10.00. Ik krijg dan lekker een papfles van mama en dan gaan we altijd eerst boodschappen doen. Maar daarna begint mijn fun. Ik kan al heel goed tijgeren en ga al best heel snel. Ik ga altijd op zoek naar lekkere dingen op de grond, het maakt niet uit hoe vaak mama stofzuigt, ik vind altijd iets. Stofjes, zand, haren ik vind het allemaal even lekker, maar mama zegt steeds dat het niet mag. Er ligt ook een hele mooie kabel onder de verwarming, daar kan je leuk aan trekken maar dat mag ook al niet omdat mama zegt dat dit de belangrijkste kabel in huis is (tv). Verder heeft mijn papa heel erg veel werk gehad aan de plinten op de grond. Die heeft hij allemaal heel mooi in verstek gezaagd, zelfs de kleine hoekjes. En ik probeer die allemaal los te peuteren en ga er dan op kauwen. Er zijn zoveel lekkere dingen die ik allemaal niet mag.

groetjes Marissa

Terug
Bovenaan