oh oh toch de kriebels!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik moet het even van mij afschrijven.
ik hebaltijd gezegt dat 'we' pas een tweede proberen als onze zoon 3 is.
maar nu heb ik steeds meer de kriebels! en mick is pas net een jaar.
mensen om me heen zijn zwanger of net bevallen helemaal geweldig en leuk.
ik heb alleen zo'n goede zwangerschap en bevalling gehad dat ik nu een beetje "bang"ervoor ben.
heb nergens last van gehad tijdens mijn zwangerschap,alleen mijn rug maar dat was te overzien.
en een bevalling van 5 uurtjes zonder een knip of een hechting.
als ik aan een tweede en zwanger zijn denk heb ik steeds meer dat blije gevoel.. zucht!

mijn man weet het en die zou ook graag een tweede willen... dus wie weet...

liefs

Hoihoi,

Het lijkt me in jullie geval eigenlijk niet zo'n probleem. Als zowel jij als je man een tweede willen dan zou het toch niet zo erg zijn als het wat eerder wordt dan je dacht? Ik zou het er samen over hebben en er gewoon lekker voor gaan. En de zwangerschap en de bevalling kun je toch niets over zeggen. Ook niet over twee jaar. Als het de eerste keer zo goed ging dan kan het iets moeilijker gaan deze keer maar het kan ook gewoon heel erg veel makkelijker gaan. Elke keer staat weer op zich. Ik ben erg benieuwd wat jullie beslissing wordt, hou je ons op de hoogte?

liefs Linda

hoi!

ook hier kriebels, maar wij zijn van plan nog even te wachten. Maar ik word wel helemaal blij als ik hoor dat anderen weer zwanger zijn. Vond het zo'n bijzondere tijd!

groetjes Ineke

Hoi hoi!

Waarom niet? Jullie willen allebei, dan zou ik er lekker voor gaan!
En ik denk dat er niet een speciale leeftijd is voor een
volgend kindje.. Het gevoel komt vanzelf!! Dat weet ik zeker!
Ben benieuwd!

Liefs ikkk

Gewoon voor gaan als je het beide wilt!

Ik ben nu ook zwanger van de tweede (als er stiekum geen twee in zitten natuurlijk) en Feline is 22 maanden als hij/zij geboren wordt. Precies goed toch

groetjes Maris

Hallo,
Schrijf niet zo vaak (bijna nooit) maar lees wel vaak mee.
Waarom wil je wachten tot 3 jaar? Ik moet zeggen dat dat helemaal niet zo handig is want als de 2de dan komt moet je met de eerste  bijna direct beginnen aan de basisschool.. Wij gingen weer klussen toen onze 1ste 2 was geworden en ik vind het echt super gepland van ons. Nu is onze 2de bijna 1 jaar en hoeft onze 1e pas naar de basisschool. Zo hebben ze toch 1 jaar samen gehad en heb je gewoon minder haast en kun je dus gewoon het ritme van je baby laten bepalen ipv het ritme van de schooltijden.
Nou ja haha toch weer iets om te overwegen

Terug
Bovenaan