oh oh waarom heb ik pijn in borsten bij neg. test!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb al 2 testen gedaan, maar negatief. Sinds 2 wkn pijnlijke borsten, echte zw. kwaal dus, maar niks dus. Heb 2 kindjes willen graag 3e, je zou denken je weet ondertussen wel hoe het voelt. Ben na bevalling nog nooit ongesteld geweest, dochter is nu 13 maanden oud, dus weet niet wanneer ik vruchtb. ben enzo. Twijfel wat heb ik dan!! Heb steeds neiging om weer testen te kopen, maarja is ook zo duur.....

Dat wordt wel moeilijk als je niet weet wanneer je vruchtbare periode is. Maar pijnlijke borsten kan ook met je ongi te maken hebben. Ik heb daar altijd een week van te voren al last van. Misschien wordt je nu dan toch eindelijk ongesteld!

Pijnlijke borsen horen idd ook bij een naderende ongi. Het hoeft dus niets te zeggen over een eventuele zwangerschap!
Natuurlijk hoop ik dat laatste wel..maar nog even afwachten dus

Hoi hoi,

Pijnlijke borsten hoeft niet perse te betekenen dat je zwanger bent. Ik heb dat ook, na mijn eisprong t/m mijn NOD heb ik hier ook vreselijk veel last van. Ik kan er bijna niet aankomen zo'n pijn doen ze. Ook met slapen kan ik dan niet op mijn buik gaan liggen...

Dus kan idd zo zijn dat je nu binnen enkele dagen ongi wordt.

Succes met zwanger worden... Wij zijn nu in 4e ronde voor ons 1e wondertje...

Gr. Esseltje

Terug
Bovenaan