Oh oh

Van de week heb ik al verteld dat ik op een cyclus zit van 30 (vandaag 31 ) maar dat ik onregelmatig ben. Ik had wat vage klachtjes als opgezette broek en alles door elkaar eten, en daarbij een rustig gevoel. Maar vanochtend ben ik dus misselijk opgestaan. Ik neem altijd fruit op de ochtend maar ik nam een hap van m'n peer en ging bijna over m'n nek. Daarna met tanden poetsen moest ik ook weer kok halzen.
Tja, wat denken jullie? Ik kan nog niet testen omdat m'n laatste cyclus 41 was en dus ben ik nog niet over tijd.
Please, wie wil met me meedenken?
Liefs Marie
 
Hoi Marie,

Temperatuur jij???? Want dan zou je wel kunnen zien of je ei al gesprongen was. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat deze cyclus weer korter is dan de vorige. Klinkt wel allemaal als die typische tekenen van zwanger zijn. Maar ik durf je niet veel hoop te geven, heb namelijk zelf gehad dat mijn lichaam me helemaal voor de gek had gehouden. Je kunt natuurlijk als je het echt wil weten naar de HA gaan en je bloed laten testen. Want een test kan nog negatief zijn want je weet niet of en hoelang je overtijd ben.
Veel succes eb geluk ermee. Ik hoop dat je zwanger bent!!!!

Liefs Claudy
 
Hey Marie,

het klinkt inderdaad alsof je zwanger bent. Ik wil je niet teveel hoop geven, want meestal komen de kwaaltjes pas rond de 6 weken. Niet altijd, dus het kan wel...
Ik ben de laatste keer ook van mijn langste cyclus uitgegaan en heb toen 1 dag overtijd getest. Was toen 38 dagen. Tot mijn verbazing, ik had toen nog geen kwaaltjes, was ik zwanger. Naderhand bleek dat ik gewoon eerder had kunnen testen, want ik had op dat moment gewoon een cyclus van 28 dagen gehad...

Maar ja, je weet het nooit, iedereen is weer anders! Je kunt toch een clearbleu test kopen waar er 2 in zitten? Dan kun je nu testen en als deze negatief is, op dag 42 weer...

Aan de andere kant, als je zwanger bent, ben je dat over 10 dagen nog steeds en moet je toch nog maanden wachten tot je kleinje eruit komt, dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij...
Succes! Laat je even weten wat je doet?

lfs. Monique
(17 weken)
 
Hoi Claudy en Monique,
Nee, ik heb niet getemperatuurd. Ik ben in december gestopt met de pil en daarna drie keer ongesteld geweest. Eerste keer een cyclus van 33, daarna 46 en daarna 41. We zijn nu uitgegaan van een cyclus van 28 t/m 41 en om de dag geklust. Als ik deze maand gewoon ongesteld wordt dan ben ik wel van plan om te gaan temperaturen. Ik ben inderdaad van plan om gewoon te wachten met testen tot ik echt over tijd ben. Deze week ga ik op kamp met de klas ( werk als klassenassistente met gehandicapte kinderen ). Ik ga van dinsdag t/m vrijdag, dus dan zal ik er niet zo veel aan denken omdat ik het dan veel te druk heb. En vrijdag, zit ik alweer aan een cyclus van 37, en dan zou ik eventueel even kunnen testen. Ik hou jullie op de hoogte en alvast bedabkt voor het meedenken.
 
Terug
Bovenaan