oh ow, betrapt!!

A

Anoniem

Guest
F*ck, ik ben betrapt!! Staat mijn zus in één keer achter me, ik had haar niet binnen horen komen. Ik snel het scherm wegklikken, maarja, onderin de balk staat natuurlijk nog www.jongegezinnen.nl & mijn andere site stond verkleind in het beeld waardoor je ook nog een gedeelte van het forum kon zien. Aangezien zij zelf ook bekend is met het forum viel het haar natuurlijk wel op.
Ik bloosde tot en met!!! Snel alles weggeklikt, maar ik denk dat dat te laat was.
Klote zeg.....

Lfs Benthe

Hoi, hoi!

Balen zeg! Had je haar niet binnen horen komen? Sommige mensen kunnen ook zo geruisloos zijn, he?!

Zei ze niets tegen je erover? Ik zou ook zo rood als een biet worden, ik kan niet zo goed liegen.....

Dan voel je je niet helemaal op je gemak, he?!

Groetjes, Tessje.

Nou, ik was helemaal gericht op het internetten. Dan hoor ik niks hoor hahaha.
Nee, ze zei er niks over.... daarom twijfel ik. Oh mijn god, ik voelde me echt superrood worden. Dus ja, ik denk dat het wel duidelijk was.
K*t vind ik dat!!!!!

Hoe is het met jou?

Nou benthe!

succes met smoesjes verzinnen!!!
Misschien dacht ze wel dat je op een ander soort site zat te kijken wat ze niet mocht zien!
Je was toch gewoon aan het kijken voor een kadotje voor haar??!!
Het is wel heel moeilijk om van een afstand te zien wat er op het scherm staat en zeker als het snel moet! dan moet ze echt gericht hebben gekeken.

misschien loopt het allemaal wel los en kun je je met een goede smoes redden!!!

Good luck! Jazzie

Ooooh balen is dat het!?!?!? Ik ken het. Ik had net voor het eerst een doosje foliumzuur gekocht en mijn vriendin zag dat liggen in een hoekje op het aanrecht. Ze wist dat ze het eigenlijk niet had mogen bekijken maar toch... Ze reageerde toen ze later bij me kwam wat anders en ik vroeg me al af wat er was. Een tijd daarna had ik toch zoiets van, ik vertel het haar. Ze is m'n beste vriendin en voor haar is het dan minder plots als ik zou zeggen... ik ben zwanger... dan dat ze het al zou weten dat we er aan werken. Mijn vriendin is namelijk iets jonger dan mij en heeft nog nooit echt een relatie gehad. Ik heb haar wel eens proberen te koppelen maar dan moet het natuurlijk ook klikken. Ze ziet mensen van haar leeftijd om haar heen verkering krijgen, trouwen etc. dat is voor haar best moeilijk. Toen ik haar dus vertelde hoe het zat, biechte ze dus op dat ze het doosje gezien had en dat ze het er eerst wel moeilijk mee had. Ze vond het wel fijn dat ik het haar vertelde. Nu telt ze altijd met me mee en kan ik er best met haar over praten. Ik doe het niet te overdreven vaak maar ze weet wel wanneer ik ongeveer mijn eisprong dag zou hebben.

Gr. Leah

Ps: was zo lief! Mijn man en ik vieren altijd samen onze verjaardag omdat we bijna gelijk jarig zijn. Toen aan het eind  van de avond de  gasten/feestgangers weg waren en wij naar bed gingen, vonden we een grote envelop met een kaart. We maakten de kaart open en daar zat een lief verhaaltje in met een klein rompertje van mijn vriendin... lief hé!!!

x Leah

Terug
Bovenaan