Oh shit... toch geen vals alarm he?!!

Hoi lieve meiden,

Ik snap er niets meer van... Mijn vriendin was de deur uit en ik ben meteen met de auto naar de drogist geraced om toch nog weer ovulatietesten van CB te halen.... en deze gaf niets aan!! Ik had netjes 4 uur mijn plas opgehouden (en ik moest nodig!!!) maar helemaal niets. Ook heb ik net nogmaals de MB gedaan en nu zag ik weer geen varens... Ok, een positieve theorie. Ik had 2 uur niet gegeten of gedronken en bij de MB moet dat volgens de bijsluiter 4 uur zijn... en de MB geeft het 2 tot 3 dagen van tevoren aan en de CB test 1 tot 2 dagen van tevoren. Misschien heb ik morgen wel een duidelijker streep op de CB test en wel meer varens. Vanmorgen waren het ook niet allemaal varens maar wel een paar duidelijke.
Ik baal hier echt van. Nu moet ik afwachten tot morgenvroeg om te weten of ik inderdaad mijn eisprong heb... Want dan zou de CB test morgen zeker iets moeten laten zien en er weer varens te zien zijn. Ik heb met Robin afgesproken dat we sowieso gaan klussen en morgen de MB en CB test weer afwachten. Het zal me toch niet gebeuren dat het vals alarm is!!! Ik was helemaal gelukkig dat het nu eindelijk zo ver was en nu zit ik weer in die onzekerheid. En dat terwijl ik het hele zwanger worden even op een laag pitje had gezet! Nou ja, morgen afwachten en dan maar hopen dat de CB wat aangeeft...
Ik houd jullie op de hoogte van alles!!

Monique, wat grappig dat je vannacht nog aan me had gedacht. Ik had dat gisteren ineens sterk bij jou. Jij verwacht ook binnenkort weer varens? Zou wel super zijn als we samen naar de NOD kunnen toeleven!!!

Nien, hoe is het met de zenuwen voor de echo???

Dikke kus F.

Hoi F.,
Jeetje wat verwarrend allemaal. Zat vanmiddag net aan je lange cyclus te denken. Da's echt vervelend om zo lang te moeten wachten.. Ik mag dan wel heel blij zijn met een cyclus van zo'n 26-28 dagen...
Maar probeer inderdaad positief te zijn dat het vandaag toch het goede moment mag zijn om te klussen.
Veel klusplezier hihi!!!
Groetjes S

P.s. heb geprobeerd de lijst te kopieren en mezelf erin te verweken maar ik zie dat het niet gelukt is.
Als je de mogelijkheid hebt zou je me er dan in willen zetten??
S, 30 jaar, mk op 12 juni'04, bezig sinds juni '04. (ik was niet gepland zwanger, maar we gaan er nu wel voor..., vandaar bezig sinds juni..)

Hoi S,

Ik zag inderdaad dat je het lijstje heb aangevuld EN op volgorde hebt gezet. In het begin waren er op dit forum nog maar een paar meiden maar je ziet dat dit nu groeit (helaas natuurlijk maar wel gezellig).

Ik heb vanavond even flink geklust (met mijn man natuurlijk haha). Hij werkt altijd op vrijdag en zaterdagavond dus we hebben nu alvast maar geklust. Ik ben benieuwd wat de MB en de CB morgen aangeven!!!

Groetjes F.

Ik zou bijna willen zeggen: zoveel mogelijk het bed in duiken de komende tijd, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, haha!

Maar wel allemaal heel vervelend, hoor. Daar kun je behoorlijk van in de war raken.
Wie weet wat de ClearBlue morgenochtend doet, dan is het je ochtendurine, daar zweer ik tegenwoordig bij, haha.
Maar even zonder gekheid, in de loop van de dag ben je natuurlijk toch al een paar keer naar het toilet geweest en zitten er niet meer zoveel afvalstoffen in als 's ochtends, dus misschien is dat wel van invloed geweest?

Veel sterkte maar ook sucses voor de komende dagen.

Hoi Fred,

Vervelend dat het vals alarm was, maar moet wel zeggen dat ik het erg goed van je vindt, dat je probeert de knop om te draaien en je op andere dingen te focussen.
Petje af hoor!!! Dat was mij zeker niet gelukt!

Heb mezelf vandaag verwend en me een nieuw haar kapsel aan laten meten!!! Ben er helemaal blij mee en voel me een stuk hipper! Heb nu een kuifje!

De zenuwen voor de echo zijn er nog steeds, ben heel bang dat er iets mis is. Waarom ik dat denk? Ik heb geen idee, maar het is een gevoel! En ik hoop heel hard dat dit gevoel niet goed is!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan