oh sorry!!!!ik was me vergeten voor te stellen!!!

A

Anoniem

Guest
Nou ik ben dus moniek en ik kijk sinds een paar daagjes mee toen ik een paar rare testuitslagen heb gehad.
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil en we zijn gelijk gaan proberen.
Mijn vriend wil even graaag en kindje met mij als ik met hem en we zien het helemaal zitten,.

Ik kreeg van hem en heel lief babypakje als pré cadeautje,en toen wilde ik nog liever een kindje.
Ik ben een beetje een onzeker over dit hele proces...ik ben al een beetje teleurgesteld as het een keer niet lukt.
ik weet wel wat dingen over zwanger worden maar nog niet zoveel.
Ik ben waarschijnlijk ook nog maar een broekie,maar ik hoop dat jullie me ook en beetje kunnen   helpen,zal ik wel nodig hebben:D

alvast bedankt en ik hoop gauw met jullie te kunnen babbelen,gezellig

groetjes moniek(nog wel verdrietig)

Hoi moniek,

Je bent harstikke welkom hier hoor!!!   Je kunt lekker je ei kwijt hier,das zo fijn zeker als je rot voelt proberen de lieve meiden je altijd op te beuren!!! Dus lekker zeuren mag, als je dat maar weet!!!
En dat je onzeker bent is heel normaal, z'n beslissing doe je niet zomaar dat je moeder en vader wilt worden toch??? Maar geloof mij het komt ook voor jouw goed!!!

Ben sinds  2 mei hier actief, ben al wel zwanger geweest in de eerste ronde van ons eerste kindje maar helaas ging dit mis kreeg een miskraam, wat erg ingrijpend is!!! Maar ga er weer voor en voel me stukke beter!!! Moet nu afwachten wanneer ik weer ongi wordt en dan zien we wel weer!!! En ik woon samen met mijn vriend in Duitsland!!!
Nou dan weet je een beetje wat er bij ons speelt!!
En misschien tot schrijfs!!!

En ik duim voor je dat je gewoon zwanger wordt!!!

Liefs Sandy

goh sandy..
echt heel erg lullig voor je dat je een miskraam hebt gehad!!
Dat zal pas pijn doen!!!
Heb het zelf niet meegemaakt,maar als ik dat van mij al zo erg vond,snap ik in ieder geval een beetje hoe erg het voor jou moet zijn geweest allemaal!!!
Ik hoop echt dat het weer goedkomt met je..
en dt je heel snel een kindje krijgt
groetjes moniek

Hoi Moniek,
Leuk dat je er ook bij bent. Ik ben zelf ook net hier sinds een weekje ofzo..
Hier vind je veel aansluiting omdat we toch allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben..ja toch?
Veel succes de komende tijd. R

Terug
Bovenaan