oh wat ben ik blij.....

A

Anoniem

Guest

hallo lieve dames van het forum,

Ik wilde even laten dat we gisteren de uitslag van de vr.waterpuntie hebben gehad en alles was goed en er zijn geen afwijkingen ontdekt bij ons wondertje. Ben zooooo blij kan wel een gat in de lucht springen we hebben 5 weken in onzekerheid geleefd. Nu valt er een last van onze schouders. Wens iedereen een fijne zwangerschap toe en bedankt voor de lieve reacties toen ik in een zware dip zat......

liefs Marjolein wk 19

Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu echt HELEMAAL GENIETEN.
Echt supertof voor jullie.
Liefs Ivy

hoi marjolein

Super dat de uitslag goed is en nu gaan genieten hoor van je zwangerschap want voor je het weet is het voorbij. Ik kon ook pas gaan genieten toen ik de uitslag kreeg en nu is het al bijna zover .

groetjes indy
36 wk

Hoi,

Geweldig. ik ben blij dat alles goed gaat met jullie wondertje. Eindelijk kan je opgelucht adem halen. Geniet van je zwangerschap.

Grt Jacy 34.3 weken

Wat een opluchting!!!!
Heerlijk voor jullie en nu maar lekker genieten van jullie wondertje!!!

Liefs Nika

Hoi Marjolein,

Wat heerlijk dat jullie zulk goed nieuws hebben gekregen. Geniet lekker van het wondertje in je buik.

Liefs Linda 33.1wk

Hallo meid,

Ik heb gisteren aan je gedacht! Ik kon helaas niet kijken maar je hebt vandaag geschreven. Ik ging slapen en ik dacht: ik weet zeker dat het goed is gegaan! en ik ben ook heel blij jouw bevestiging hier te lezen. Gooi je onzekerheid over boord. Je hebt lang genoeg moeten wachten het is tijd om te genieten. 5 weken wachten en je bent er door gekomen, je bent een sterke meid.

liefs
talke

Terug
Bovenaan