oh wat een afgang

ging net even wat buiten brengen en moest zo nodig plassen voor ik op de wc was was ik al wat verloren.. das erg.. nooit gehad ondanks 4e zwangerschap.. herkennen jullie dit?
en nog een vraagje soms als ik overeind komt van zitten bijv zit mijn kleine spookie helemaal overdwars en dan nog welliefst boven mijn navel en heb ik onder gewoon een flubberbuik..
hebben jullie dit ook?

Haha, ja heb ik ook zo vaak! Heb ik boodschappen gedaan, voel ik al dat ik best nodig moet, loop ik naar de deur met de boodschappen, moet die neerzetten om de deur open te doen en ja, dan loopt er al wat.... heb al zo'n zwakke blaas!!

Je bent echt de enige niet, gelukkig maar :)

oh kan nog erger

tijdens de buikgriep moest ik elke keer zo hard hoesten dat ik telkens tegelijkertijd plaste dus idd tena lady

maar na het overgeven kwam het volgende probleem, ik rennen naar de wc maar te laat, broek vol! ieuw zo genant
manlief kent het wel met buikgriep, dus emmertje voor de was en schone kleding. heb paar dagen met tena lady aan de achterkant gelopen uit angst

nu is het alleen wat urineverlies als ik hoest terwijl ik in kleermakerszit zit.

die flubberbuik ken ik op jouw manier niet, heb er altijd al eentje dus onder mijn zwangerschapsbuik hangt nog een zwemband helaas, ach dit keer heb ik geen zwembanden op de zwangerschapsbuik, die heeft de kleine al opgegeten dat scheelt weer hihihi

zwanger zijn is sowieso genant, na de bevalling helemaal, je poept tijdens het persen en na de tijd zit je met giga aambeien en een gescheurde vagina. elegant zwangeren en bevallen is er gewoon niet bij, tis een oerding he

Hoi dames
Misschien toch eens bespreken met je vk / gyn / ha
want soms kan een verwijzing naar een bekkentherapeut helpen, zij kan je oefeningen geven die wellicht ongewenst urineverlies kunnen voorkomen
Veel succes

gets @sweetsicca: je hebt echt leuke verhalen haha!!! ja idd ddat poepen tijdens je bevalling oh vind ik echt genant maar ja je doet er niks aan en dan die aambeien.. tis maar goed dat die verloskundigen genoeg meemaakt.. haha!

ik zou ook even naar een bekkentherapeut gaan. die kan je helpen!

@sweetwicca

ik heb nu 2 bevallingen gehad en vooraf netjes een clisma gekregen dus geen gepoep tijdens de bevalling :D
bij de eerste idd een hele tros aambeien gehad en hechtingen omdat ik was uitgescheurd maar bij de 2e helemaal niks!
t hoeft dus niet altijd zo te zijn hahahaha

liefs, do

Ik heb het als ik moet niesen,dan sta ik echt met mn benen over elkaar en maar drukken om niet in mn broek te piesen haha....ook laat ik nu veel makkelijker wintjes,ze schieten er soms gewoon uit,heb zelf gelukkig nog nooit aambeien gehad.wel gepoept tijdens de 2de bevalling,de 1ste niet.
liefs jootje

Terug
Bovenaan