Oh wat een pech....

Vandaag bij tandarts geweest met kiespijn. Maar had al anderhalve week een bijholte onsteking en kreeg daar kiespijn bij. Moest ik een röntgenfoto. Bleek er een dikke ontsteking te zitten en heb nu een flinke antibioticakuur. Vind het zo zielig voor ons beebje. Eerst zo'n foto (met loodschort) en nu een volle week zo'n dikke kuur, echt puur ongezond! Voel me gewoon schuldig....

he meis,.
wat vervelend voor je zeg.
kan dit verder geen kwaad voor de baby? zo niet, dan is het juist voor de baby het belangrijkste dat mama zo snel mogelijk weer opknapt ;-)

liefs,

Jeetje, wat balen zeg! Doet echt heel veel pijn! Ik gebruik zelf nu als extra ondersteuning van die mondspoelingen. Misschien een tip voor straks. En ze zullen toch best wel goed hebben gekeken of het schadelijk is of niet. Veel sterkte, hopelijk slaat de kuur snel aan en heb je vlug minder last!

Wat balen!

Maar maak je niet teveel druk. De natuur heeft het ook wel weer zo geregeld dat zo'n kleintje heel erg veilig ligt en veel meer kan hebben dan je zou denken.

Heb je het met de tandarts gehad over je zwangerschap? Dan schrijft hij ook niet zomaar iets voor toch? Anders even overleggen met je vk/huisarts?

Terug
Bovenaan