oh wat een stress..

Ga morgen ochtend testen als het niet doorzet!!! weet ik in elk geval ietsjes meer voor de gyn morgen middag....
de hele dag door heb ik roze verlies;niet meer met afvegen en ook niet in de pot!!!maar wel op mijn inlegkruisje,heel vreemd!!! en ook niet contstant.het is echt niet veel,nog geen inlegkruisje vol,zo raar.. wel wat gezeur in mijn buik met vlagen maar daar blijft het bij.
morgenochtend eerst tempen,maar testen doe ik sowieso,tenzij de temp echt heel erg keldert want dan moet het gewoon komen.aaaaargh.....ik ben wel een persoon waar alles altijd ongewoon gaat,dus ik hoop echt dat het de innestelling is!!alhoewel dit komt weleens voor heb ik gelezen....
morgenochtend weten we meer en hopelijk morgen na half 4 nog meer!!
oja op mijn wek begonnen ze ook al omdat ik zo vergeetachtig ben en 2 tot 3keer in een uur moest plassen (nodig)
ik blijf duimen.
gr. petra (en bedankt voor jullie steun!!!)
 
Wat een stress!! Toen bij mij dat roze slijm kwam (sorry voor de details), werd het wel steeds meer... dus wat dat betreft is alles nog mogelijk! Op een ander forum was iemand ook zwanger, maar de test was pas na 2 weken positief. Ik blijf voor je duimen!!!!!!!
 
tja, ik weet het echt niet...het kan inderdaad twee kanten op.. als het niet zo is dat zijn in elk geval mijn hormonen die rare dingen doen..dus het is sowieso goed dat ik morgen die afspraak heb!! maar ik mis die krampen van de ongi! liever niet natuurlijk,maar die heb ik altijd als ik ongi wordt,vorige keer ook toen het zo raar op gang kwam...
dank jullie wel!
hou jullie op de hoogte.
 
Hoi Petra,

Ik ken het gevoel, bij mij gaat ook niks zonder horten of stoten. Ik ben ook al aan het klungelen met mijn cyclus/menstruatie??/zwanger??.

Baal baal => sterkte!
 
Terug
Bovenaan