oh wat me nou gebeurt is....................

Durf het haast niet te vertellen. Maar ik heb gistermiddag een heel lief klein katje doodgereden. En niet met de auto maar op de FIETS! Hoe krijgt iemand dat nou voor elkaar. Nou ik!!!! Niemand lukt dat behalve ik. Ik vind katten echt hele lieve beesten heb zelf ook een kat. Dat arme beest stak de straat over en sprong zo door mijn fiets heen. Kon alleen maar zeggen 'Oh nee oh nee oh nee dat arme beest' gelukkig zagen 2 mannen het gebeuren en die zeiden fiets maar door. Dus ik kom bij mijn moeder helemaal in tranen dat ik een kat heb doorgereden. Ben bij de eigenaars geweest om mijn excusses aan te bieden. Volgens mij vond de man het veel erger dan zijn vrouw (terwijl hij echt zo'n grapjesmaker is) Maar ze zeiden ook dat ik er niets aan kon doen. Ze willen wel een nieuw katje en ik heb gezegt dat ze die wel van mij mogen hebben maar dat wilde ze absoluut niet. Ze was al blij dat er niets met mij en Thomas was gebeurt! En ik maar denken dat Thomas dat beestje niet gezien heeft. Maar meneer heeft dat dus wel. Iedereen krijgt te horen 'Mama kat dood emaakt, mama aan de kant rijden' Ik heb Thomas maar verteld dat hij in de hemel is bij de andere katten. Nou dat vond hij wel mooi volgenes mij.
Achteraf moet ik er eigenlijk ook een beetje om lachen. Ja wie rijdt er nou een kat dood op de fiets!

Liefs Esther

OOOHHH Es!
Ik vind het heel erg, maar ik moet er ook om lachen, terwijl ik ook een echte katten liefhebber ben... Doodgefietst... GJ ligt nog op bed, maar die blijft erin als ie dat zometeen hoort, hahahha! Wel dapper dat je bent blijven fietsen, ik had vrees ik met fiets en Thomas 3 dubbele salto mortale's gemaakt met een hele slechte afsprong...
EN wat lief dat je die mensen nog opgezocht hebt, schgaamde je je niet helemaal verloren? Zo van: Sorry, maar ik ben degene die jullie kat heeft doodgefietst... WHAHAHHA!
Het had zo uit een grap van Cissy kunnen komen, WHAHHA! Ik zit hier echt even te grinniken hoor, sorry, maar ik kan me heel goed indenken dat je je kanp lu**ig voelt ja...

Liefs, Marieke

Aaaahhh wat erg!
Ik heb wel es een kat doodgereden met de auto en ik stopte in paniek helemaal in het midden van de weg. De man die achter me reed stopte ook en wist helemaal niet wat ie moest zeggen omdat ik stond te snikken bij het arme beest. Ik heb nog aangebeld bij de dichtstbijzijnde huizen maar niemand was thuis of had een kat. Vreselijk. Die meneer heeft het beestje uiteindelijk aan de kant gelegd en elke keer dat ik er langs reed lag ie er nog! Tot het onkruid zo hoog stond en ik 'm niet meer zag. Thank god.
Maar aaaah, met de fiets! Hoe is het mogelijk (moet ook wel een beetje grinneken hoor).
Hoop dat je er niet van gedroomd hebt.

Liefs Tessie

Oh gedsie zeg! Ik wist inderdaad ook niet dat het mogelijk was ;) Je had inderdaad ook nog eens naar kunnen vallen zeg, gelukkig maar dat dat niet gebeurd is, al heeft dat arme beessie daar weinig aan natuurlijk :'( Kan me voorstellen dat je je zoooooo schuldig voelt, terwijl het gewoon een stom ongeluk is natuurlijk. Gelukkig wist je van wie het poesje was en kon je vene langs, dat zou ik als eigenaar ook fijn hebben gevonden.

Liefs Leine

Hey

T is heel triestig en zou me niet al te schuldig voelen want je kon er niks aan doen maar moet stiekum ook best lachen want inderdaad dit gebeurt je gewoon niet denk je dan.
En die Thomas die het nog even inpepert! hihi (sorry)

och jeetje
uh met de fiets?? erg naar maar ook wel een klein beetje komisch want dat gebeurt volgens mij niet zo snel.
maar je voelt je er wel erg naar onder , dat kan ik me voorstellen.
Zondag reden wij achter een auto , en toen zag ik een kat voor zijn auto rennen.
Ik gilde ook hard van NEE en we stopten allebei ook omte kijken hoe het was.
Maar helaas ook dood. Was ook nog een kitten van ik denk een week of 10.
Dus de schrik enz herken ik wel een beetje al is het met de fiets wel ff anders en als je het dan zelf overkomt.
Maar die beesten zijn ook zoow snel .
kalm aan
liefs sandra

Terug
Bovenaan