oh..wat naar die onzekerheid

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve mensen,

De vorige keer schreef ik dat ik over tijd was... maar die 3 druppels bleken toch mijn menstruatie te zijn. Toch maar weer volop geklust deze maand dus ik hoop dat mijn menstruatie volgende week uitblijft en dat ik er 2 streepjes voor terug krijg. Ik heb hele pijnlijke tepels weer dus waarschijnlijk komen de rode duivels er wel weer aan.

Voor iedereen zal ik een kaarsje branden. Succes allemaal...

Ik zal mijn duimen blauw draaien voor jullie (en uiteraard ook voor ons zelf)

Ik zit nu n.l. in de vruchtbare dagen en daarna beginnen die oh zo laaaaaaaaange dagen wachten weer!

Groetjes en een fijn weekend,

Suus

hoi suus en jip,

Ik kan er over meepraten dat je hardstikke gek wordt van het wachten!! ik weet niet zeker wanneer mijn nod is omdat mijn cyclus nog niet regelmatig maar het is in ieder geval Of de 21ste of de 28ste. Ik ben benieuwd en hoop dat het deze keer raak is.
Ik duim voor ons allemaal!!! groetjes kreeftje

Hoi,

Weet ook niet precies op welke dag ik nu zit te wachten, maar vorige maand werd ik pas op dag 35 ongesteld.... dus ik ga ook nu maar van 35 dagen uit. Dat is aankomende dinsdag.
Vind het wachten ook het meest vervelende gedeelte, gelukkig heb ik al een kereltje in huis dat de aandacht ervan af weet te leiden (behalve als hij slaapt zoals nu)

Groetjes,
Marije

Lieve Jip,

Ook mij komt dit helemaal bekend voor, gek hé ??? Wie niet hier ??? HAHAHAHA
Maar idd, het is iets om helemaal knetter van te worden !!! En dan zijn er ook nog mensen die dan zeggen, oh je moet er niet teveel aan denken dan word je helemaal gek, ga leuke dingen doen voor afleiding !!! Dat is makkelijker gezegd dan gedaan !!! Zij weten dan waarschijnlijk niet hoe het voelt om elke maand weer te moeten wachten en dan ook nog eens teleurgesteld te worden !!! Meid, ik weet precies wat je bedoelt. Wij zijn nu een jaar bezig maar ookal ben je nog maar 2 maanden bezig, voelt het al als vreeeeselijk lang !!!! Het enige wat ik kan aanraden is om hier je frusties van je af te schrijven !!! Heel veel succes met zwanger worden !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan