oh ze zijn er nog niet

A

Anoniem

Guest
En ja hoor gisteren mij NOD gehad en nu nog niks te bekennen.
Vanmorgen wel al 2 testen gekocht voor het geval ze weg blijven ik denk dat ik morgenochten ga testen.
Ik ben veel te benieuwd om veel langer te wachten, alhoewel ik mij absoluut niet zwanger voel alleen veel honger en wat nukkig.
Ik hoop dat jullie voor mij willen duimen dat het raak is en dat deze keer goed mag gaan.

Groeten Saskia

goh Saskia, wat spannend ga ook voor je duimen, laat het wel ff weten hoor??

liefs Sandy

hey sassie ik heb ook bijna mijn nod!!!!!!!! nog 4 dagen en ik voel me ook niet zwanger heb wel wat last van mijn borsten en ook ik heb veel honger hihihihi en mijn vriend vind me gestrest!!!!!!!! vlug op de kast gejaagd enz. we kunnen alleen maar afwachten he meid!!!!!!!! ik duim voor je als je gaat testen morgen dat er maar een dikke+ verschijnt!!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel miranda

oo spannend....

maar met dit warme weer kan je lichaam ook raar doen...vorige maand werd ik het op dag 28 terwijl ik altijd op dag 30 word..
vandaag ben ik op dag 28...pfiewwwwww
maar ga nog niet testen...doe ik maandag avond of dinsdagmorgen pas....mij leert dat op dag 28 testen negatief is dag 30 positief (als ik uiteraard zwanger zou zijn) dit had ik bij mijn 1e nml...

ik duim mee........

gr elora

honger.....zou dat in de lucht zitten?

Ik vreet me een slag in de rondte, hoop dat dit erbij hoort hahaha!
Ook ondanks al dat eten (zou je tocht energie van moeten krijgen)
erg moe....

afwachten duurt erg lang. Ik wacht nog een weekje met testen (als ze tenminste niet komen natuurlijk)  om op uithoudingsvermogen te oefenen hahaha....wat is dit   gekmakend ongelooflijk, dat
had ik niet verwacht!
GR. Annemiek

Terug
Bovenaan