Oh zo trots!!!

A

Anoniem

Guest
Vanochtend legde ik Benthe even op de tegels met wat speelgoed, zodat ik even een boterham voor haar kon smeren, kijk ik achterom, zie ik haar ineens rechtop zitten!!

Ik twijfelde nog even aan mezelf, maar nee, ik had haar toch echt neergelegd!!

Nogmaals op de buik gelegd en binnen no time zat ze weer rechtop!!

Ik supertrots meteen mijn vriend  gebeld en daarna alles vastgelegd met de camera!!
Goed he!! Wat wordt onze kleine meid dan toch snel groot!!!!

Groetjes Martine en Benthe

Ohhh geweldig zeg!!! Leuk dat je het heb vast gelegd...

Ik had het precies hetzelfde afgelopen maandag. Zij "deed" het die dag 3 keer en alledrie de keren heb ik het niet gezien..
Komt vast nog wel..

Leuk he als ze weer eens wat nieuws doen!!!!

gr. Ilone

Wat leuk!!
Ook leuke fotootjes.

Birgit had dat zitten ook ineens door, maar zij kruipt ook niet, ze schuift op haar kont en met haar handen (heel hard!) door de kamer... dus die gaat nu van de rug naar haar buik en hup kont in de lucht en zitten haha. Ze doet dat sinds een paar dagen ook in haar bed, MET haar slaapzak aan en dan krijgt ze t ook nog voor elkaar om te gaan staan! Nou ben al een paar keer naar bovengerent omdat madam zichzelf had klemgezet, door die slaapzak kan ze soms dan geen kant op!

Ongelofelijk he die ontwikkeling in 1 jaar tijd!!!

Evelien

Echt super knap van Benthe!! En wat leuk dat je het moment vast hebt kunnen leggen. Het gaat inderdaad allemaal super hard! Voor je het weet fietsen ze voorbij

Knap van Benthe! Zeker met zo'n spreidbroek... hoe krijgt ze het voor elkaar haha

groetjes Maris

ze doet het makkelijker dan samir.
die draaide op zijn buik, dan op zijn zij en zo ging hij zitten.
wel raar eigenlijk.

groetjes saloua

Wat goed zeg!!!
En ook een compliment, dat je het in stapjes op foto hebt gezet!!

@Saloua, dat is niet zo raar hoor meid. Ieder kindje doet het op zijn of haar eigen manier.

Liefs Debby.

Deze foto's zijn wel zonder spreidbroek hoor, want ik doe hem af en toe gewoon even lekker af!! Maar vanmiddag bij de orthopeed deed ze het ook met spreidbroek, dus ik weer trots!!
Het gaat inderdaad allemaal erg snel en ik vind het wel leuk om te zien dat ze ondanks die spreidbroek zich toch lekker vlot ontwikkeld!! Alleen lopen en staan zal nog wel ff gaan duren, want die bovenbeenspieren die zijn nu zo slap!!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan