ohh, kan bijna niet meer wachten-> fruithapje!

JA stom hoor, maar ik ben er nu al bijna de hele dag mee bezig. Zielig he!
Nee hoor, dat valt wel mee.
MAar over 2 en halve week mag ik aan de fruithap (tenminste, Kian). Mag nu natuurlijk ook wel, het is mijn kind, maar ik heb gekozen voor 6 maanden uitsluiten melk, dus ik ben dan ook wel weer zo principieel om tot 10 maart te wachten. Maar ben gister bij cb geweest en het een en ander doorgenomen. Nu kan ik in de supermarkt niet meer  voorbij lopen aan de potjes en pakjes en sapjes enzo. Moet gewoon steeds wat meenemen. Als er nu een ramp gebeurt heb ik voorlopig genoeg in huis. Nu maar hopen dat ie het lekker vind.
Liefs Phira

Ja, jullie hebben niets aan dit verhaal, maar ik ben gewoon nu al enthousiast!

Hoi hoi,

Ken het gevoel wel.Tess wordt donderdag 5maanden en krijgt nog steeds alleen maar borstvoeding.Ik wil ook wachten tot de 6 maanden en ik moet zeggen dat het steeds moeilijker worden.Lijkt me zoooo leuk om Tess haar eerste happie te geven.
Succes met wachten.

Groetjes Kitty en Tess.

Jij ook.
Wat mij erg helpt, als m'n vingers gaan jeuken en die potjes in de kast beginnen te roepen:
Kian kan na die 6 maanden bv z'n heeeele leven nog fruithapjes eten, kun je dan niet het geduld opbrengen om nog die paar weekjes af te wachten?? (Nee dus, haha)
Maar goed. Succes.
Liefs Phria

Jazeker, ik ga eerst m'n huis afplakken (heb witte muren, vandaar hihi). Nee we gaan eerst aan de peer denk ik, of banaan. En iets later pas de wortel en bietjes. Dus we kunnen oefenen met redelijk vlekvrije kleuren.
Maar als het zover is, ik zal het laten zien.

Ik heb nog wel zo'n oranje afdekzeil, geef maar een gil als je het wil lenen hahaha
Oh en zet zelf een duikbril op of een paraplu bij de hand, want sputteren is erg leuk met fruit in je mond. Of opeens niezen als mama er net een hapje in stopt..

Terug
Bovenaan