ohh wat heb ik pijn aan mijn been

A

Anoniem

Guest
jeetje zeg ik ben helemaal niet kleinzerig,maar wat heb ik een pijn aan mijn linker been.
Het lijkt op een soort kramp en het trekt helemaal naar mijn onder been wat is dit?

groetjes hannie

hoi han

IK weet niet hoever je bent,misschien zit er een zenuw klem ik heb dat ook gehad endan aan de boven kant en dat voelde echt als rprikkeldraad aan en koud.bleek dus bij mij zenuw klem te zitten. groeten wendy

Hoi hoi,

Ik heb dit ook, althans het voelt bij mij als een spierpijn in m,n linkerbovenbeen (binnenkant) ongeveer vanuit de vagina tot aan de knie.
Ik zei dit tegen m,n gyn. omdat er dagen zijn dat een klein stukje lopen al te veel is.
Hij zei dat dit waarschijnlijk een zenuw is die bekneld zit (dit komt vakker in de zangerschap voor)
Ik heb dit thuis opgezocht, maar je kunt er echter niks tegen doen, Bevallen is de oplosing (dan trekt dit weer weg) Verders stond er evt. fysotherapie.
Deze pijn onstaat omdat je lichaam (onbewust ) een andere houding aan neemt.
Deze pijn heet in 'dokter's term' zwangerschaps ischias (evt. andere info google na zwangerschaps ischias)
Hoop je een beetje geholpen te hebben.

Liefs,
Marieke
35,5 weken en moeder van Mara 19maand

Hay,

wat grappig!!! ik heb ook zo'n pijn aan m'n linker been ik ik wist net niet hoe ik moest zitten of staan dus ik dacht ga maar achter de comp even op het forum neuzen en het eerste bericht is "oh wat een pijn aan m'n been", wel toevallig!!!! het kan idd erg lastig zijn en erg pijn doen. ik ben daarom ook wat minder gaan werken want ik zit de heledag achter een buro maar wat een ramp af en toe en in bed ook he, of heb jij dat niet???? soms word ik s'nachts wakker van de pijn als ik op mijn rug lig en dat kan ik mijn been heel lastig bewegen net als of ie lam is.

nou succes

patricia 24w3d

inderdaad ik heb het vooral als ik in bed lig.

Heel gek is dat bij mijn eerste zwangerschap had ik die kwaaltjes allemaal niet.Het lijkt er net op of een bloedvat uit elkaar wil knappen.Maar ja dat zal ook wel allemaal weer wegtrekken hoop ik!!!!!!

Terug
Bovenaan