Ohhh wat irritant!!!

A

Anoniem

Guest
ik probeer al een uur een topic te plaatsen over hoe fijn dit forum is en hoe verbaasd ik was over een ander forum hier... en dat ik het hier zo fijn, warm en respectvol vind en dat ik dat miste in de reacties op een topic van Endemol......

Dat ik iedereen een dikke pakkerd wilde geven en een hart onder de riem en vooral zo doorgaan met de manier van omgaan met elkaar....

Ik hoop zooooooo dat het nu wel lukt anders haak ik ff een week af hoor dit geeft best veel frustratie.....

Liefs Renske

Heej Renske,

Pff ik heb je verhitte discussie ook half gelezen. Tot pagina 5 want toen deed het forum weer raar. Maar inderdaad, wat hebben wij een leuk forumpje! Moet wel zeggen dat wij vroeger ook zo'n discussies hebben gehad maar over het algemeen is het hier goed toeven. Zeker de laatste tijd.
Zo eff dit berichtje kopieren want anders zul je dalijk weer zien dat het weer weg is...
Bah.. nu vind ik het forum echt effe niet leuk.

Groetjes Kirsten

Ik vraag me toch steeds af wat 'men' op andere fora gaat zoeken. Dit is nu in korte tijd al de tweede keer dat er heibel ontstaat op een ander forum door het 'vreemdgaan'. Hahahaha. Als het toch zo gezellig is, waarom ga je het dan op een ander zoeken?? Blijf gewoon gezellig hier, dan gebeurt er niks!! Wij zijn met zijn allen gewoon toppers, haha!!

Groetjes Fonske.

ik had gewoon ff bij het najaarsforum gekeken, meer niet, doe ik anders ook nooit. Maar dat kwam omdat het forum zo raar deed.

Bovendien heb ik persoonlijk geen behoefte aan herrie en wil ook ge voyeur zijn maar mijn oog viel op die topic en de grote hoeveel reacties..... dacht ik ook nog: 'dat zijn veel die wel willen"   BLOND!!!!!!

Naar aanleiding van dit stukje ben ik ook ff gaan lezen bij endemol....maar snap niet waarom sommige dit doen. Beetje jammer.

Hoi,

Heb het nog niet gelezen, door het rage forum van de laatste dagen, ga het nog wel doen, want ik had de oproep bij Vrije Tijd ook gezien en dacht.. ehhh leuk maar niet voor mij. Ben wel benieuwd hoe andere er over denken.

Any way weinig extra toe tevoegen aan je berichtje, gewoon wat blad vulling mijn getyp... wat heb je er aan? Ach, het is altijd leuk een reactie op je berichtje..

Groetjes Nanda

Hee Renske

Volgens mij zijn de mensen van het endemoltopic nu ook hier actief........ Onder de topic van antiroosjes. Maar goed, wat een felheid, brrrr. Past ons niet, daar heb jij gelijk in. Laten we het hier maar gewoon gezellig houden.

Groetjes
Susan

Het gebeurt op het najaarforum wel meer hoor. Dat is ook de reden waarom ik hier zit en niet daar, hahaha. Maar gelukkig doet "ons" forum weer normaal.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan