Ohhhh dat wachten...........

Hallo allemaal.....

Nog drie dagen tot m'n NOD..... Ik heb echter weer geen tekenen van zwangerschap..... kan denk ik ook nog niet.... Een paar dagen geleden had ik wel wat krampen onderin mijn rug, maar na een dag waren die weer over......

Nou heb ik wel heel te tijd het gevoel alsof ik een volle blaas heb.... maar hoef vervolgens niet echt veel te plassen.... Geen gevoelige tepels/borsten, maar dat heb ik nooit ook niet voor mijn ongi...
Heb gelezen dat niet iedereen dat heeft, dus ik heb nog hoop...

Ohhhh ik zit mezelf weer gek te maken... maar ik wordt mesjokken van die onzekere lange dagen..... Dit keer is het ook zo spannend... als ik nu weer ongi word, gaan we volgende ronde voor IUI.... dat wil ik dan ook hoor, maar het brengt deze ronde wel wat meer spanning met zich mee....

Deze week heb ik echt een aantal kl***-dagen gehad.... Mijn man had zaterdag echt een MEGA bos bloemen voor me gekocht!!! Hij vind het ook zo spannend... Lief heh.....

Groetjes Lill

Hai Lill,

Het is zwaar he meis, als je geduld zo op de proef wordt gesteld als nu bij jou... Ik kan me ook nog zo goed herinneren hoe ik me toen voelde, niet leuk meer!
Probeer echt wat afleiding te zoeken (is moeilijk weet ik) want anders zit je jezelf idd gek te pikken.
Ahh wat een kanjer heb je dat ie bloemen heeft gekocht!

Sterkte he,
lfs. Suus

Hee die Suus,

Inderdaad...... wat valt dat wachten tegen zeg!!! Ik ben toch al zo'n ongeduldig typ.......

Normaal voel ik vanalles voor mijn nod, maar dit keer maak ik mezelf echt helemaal gek.......

Ik ben maar aan de strijk begonnen en draai wat was..... maar moet toch elk uur ff kijken of er nog iets te melden is hier, of kijken of er iemand reageerd... hahahaha addicted......

Liefs Lill

He Lill,

Erg he wachten, ik heb de 25e mijn nod, en ik weet dat het eigenlijk nog niet kan zo kort na de operatie van mijn man. Maar vrienden van ons daar een collega van (kun je het nog volgen) is aan het zelfde geholpen als mijn man en zijn vrouw was na een maand al zwanger...... Dus kun je voorstellen dat ik ook weer wat hoop koester...?
Net als jij denk ik bij alles wat ik voel he is dit iets.....
Normaal heb ik een week voor mijn ongi vreselijk last van mijn borsten, nu niet. Ik heb wel hoofdpijn (net als anders voor mijn ongi) en ik heb af en toe een zeurend gevoel in mijn onderbuik.... Maar ja ook dat is niet de eerste keer, ik ben er na ruim 1 1/2 jaar wel achter dat je lichaam je steeds goed voor de gek kan houden.

Ik zie dat jij op je vrije dagen ook veel achter de pc bent te vinden, ik ook. Ik dwing mezelf soms om het niet te doen (huishoudelijk werk blijft daardoor wel eens liggen). Maar helaas soms roept dit forum me gewoon.

Vananvond op kraamvisite, ik hoop dat het me lukt me goed te houden. Ik heb in ieder geval een mooi pakje gekocht dit was overigens met gemengde gevoelens ik zou zo graag iets voor mijn eigen kindje willen kopen.

Lieve Lill, er rest ons niets anders dan wachten (grrrrrrrr doen we ooit anders?) succes maar weer he meid en tot snel.

Liefs Molly.

Hoi lieve meiden,

Thanks voor de reacties... doet een mens goed!
Ja mijn mannetje is er een uit duizenden!!! Ik heb echt heel veel aan hem.

Molly, ik ben idd vaak hier te vinden en bij mij gaat dat ook weleens ten koste van andere dingen die eigenlijk moeten gebeuren, maar ik kijk vaak tussendoor ff.... en dan weer verder met waar ik mee bezig was... hahaha, ik heb vandaag wel de bedden verschoont en gestreken dus..... toch wel iets aan mijn dag gehad!

Winnie, ik weet het maak jezelf niet gek..... maar ik kan het echt niet helpen..... Ik kan gewoon nergens anders aan denken, wat ik ook doe of waar ik ook mee bezig ben.... morgen weer werken, dat is goed nu.....

Liefs Lill

Terug
Bovenaan