Ohhhh nee

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

mijn oom belde net mijn vader dat het een aflopende zaak is met mijn oma. Het zal niet zo lang meer duren en dan heb ik dus helemaal geen grootouders meer. Het is dus opeens ook niet meer zeker of ik er 8 september wel kan zijn.

Groetjes Ilona

heey iloon

Sterkte de komende tijd, ik hoop echt wel dat je er de 8e bent. Ik wil je weleens in levende lijve ontmoeten, maar dit heeft natuurlijk voorang.
Ik heb al heel lang geen grootouders meer, de eerste ging toen ik 6 was en de laatste net voor rachel geboren is.
wilbert heeft nog wel grootouders maar daar komen wij nooit. Zonde he

groetjes irene

Jeetje, had je een goede band met haar ?
Wel leuk dat ze nog haar achterkleinkind mocht leren kennen.
Veel sterkte komende tijd,
Monique

ooo loon heel veel sterkte wijffie en ookik hoop dat je er wel bent op de meeting al gaat dit NATUURLIJK voor dat snapt iedereeen ....knuffffffffff ene hou je taai

Helaas niet.... ik ben kleinkind nummer 9 van de 23 en woon ook nog eens ver weg. Helaas herkende ze me de laatste keer dat ik haar zag (bij de begravenis van mijn opa vorig jaar oktober) niet en ze is nu al een jaar psychotisch. Maar ja, leuk is het natuurlijk niet. We wachten af.... wie weet duurt het nog een week en redden we het allemaal wel en anders is er ook wel weer een volgende meeting.

Sterkte meid...mijn laatste oma is in sept 2005 overleden en die heeft gelukkig wel kennis kunnen maken met de meeste van haar achterkleinkids...bijna 2 jaar geleden alweer...tsss...

Terug
Bovenaan