Ohmmmmm Ohmmmmmm Ohmmmmm

A

Anoniem

Guest
Hiya Mommas,

Hebben jullie dat ook, dat je ineens veel meer geduld blijkt te hebben dan je je ooit had voorgesteld?

Vandaag is Max het duracel konijntje....t-shirt in de diaper champ gepropt, blikje cola ondersteboven over de koffietafel gegoten, poep UIT de kattenbak gevist....speelgoed IN de kattenbak gepropt, de tv 83 keer uit en aan gedaan en de kat op z'n koppie gemept met een speelgoed vrachtauto enz enz enz. maar......dan komt ie ineens bij me zitten met z'n bakje cheerios en begint ie omdebeurt zichzelf en mij te voeren en dan iedere keer als ik er eentje eet dan applaudiseert hij...en tja dan is alles weer goed. (haha volkomen pedagogisch onverantwoord ik weet het, maar het is zo'n leukerd!)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

ja kinderen laten je snel alles weer vergeten (is maar goed ook)

Ik merk (bij de oudste) dat ik soms te weinig geduld heb, hij wil alles zelf doen en op zijn eigen tempo. Terwijl ik dan denk "schiet toch eens op"
Gisteren zei hij tegen mij "mama je moet even geduld hebben   Werd ik toch mooi even door mijn eigen kind op mijn vingers getikt.

Liefs sandra

Wat een heerlijke dag heb jij gehad zeg (hahaha)!
Maar het zijn wel kostbare momenten, zo gezellig gevoerd worden door je kleintje. Heerlijk toch?!?!?!?! En gelukkig hoef je niet altijd pedagogisch verantwoord bezig te zijn hoor! Lekker blijven genieten van zo'n heerlijk mannetje.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hahaha...jij kunt het ook altijd zo leuk beschrijven he.Ik lees graag je topics,krijg er meestal wel een lach van op mijn gezicht.En die Max toch ,hij houdt zijn Mama wel aan de gang hoor en dan zo liefdevol delen met je...daar doe je het toch allemaal voor.
Liefs Kitty en Tess

hihi,

ja ik vind het ook altijd leuk om jouw manier van gekke dingen te beschrijven, en met Max heb je er ook wel eentje in huis

hou ons op de hoogte! (vooral om dat handtasje heb ik zo moeten lachen!)

liefs Jenneke mv Ivar

Lachen! Ik zou helemaal over de rooie zijn aan het eind van de dag (daarom houden we het ook bij LUkas, ik ken mezelf). Heerlijk dat jij er zo relex tegenaan kan kijken.

Yep, ik blijk idd veel meer geduld te kunnen opbrengen dan ik dacht!

Een paar weken na de geboorte van Stijn heb ik iets heel radicaals gedaan; ik plande niet verder dan drie uur vooruit. Dat scheelde al 90% van de stress. Nu doe ik dat nog vaak op de dagen dat we vrij zijn. Heerlijk die rust. We doen nu gezellig een uur over een boterhammetje en dan zien we wel weer...

Hey Toulouse,

dat vind ik een supertip! Ga ik ook toepassen, ik denk nog vaak ik wil dit en dit en dit, en dan direct oh nee moet niet teveel willen op 1 dag whahahahaha
zet wel wat zoden aan de dijk, maar mogen er gerust meer zijn

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan