ohoh (nog steeds niks maar wel betrapt)

A

Anoniem

Guest
heb ik dat weer,
ga ik naar de apotheek voor een zwangerschapstest en een doosje foliumzuur (was bijna op) werkt er ineens een moeder van mijn school  
dit had ik pas door toen die moeder en degene die mij hielp samen achter de kassa stonden (vraagt de een nog aan de ander hoe duur het is)
ohoh nu weet straks heel mijn school het voordat er echt iets aan de hand is aaaaaaahhhhhh dat dat nu net mij moet overkomen,
als ik het eerder in de gaten had dan was ik wel naar een andere winkel gegaan.......
balen!!!!!!
oh ja je raadt het al: ik ben juf
groetjes mayo

Hoi Marjolein,

Balen is dat, he?! Ik ben daar ook altijd bang voor, dat ineens mijn moeder daar ook toevallig binnenkomt ofzo...

Maar ik vind dat je van een apothekersassistente wel mag verwachten dat ze dit voor zich houdt. Mijn moeder heeft dat werk jaren gedaan en ik geloof niet dat zij dit soort dingen door zou vertellen, mensen hebben recht op privacy. Zeker wat betreft gezondheid.
Ik zou het dus heel erg onprofessioneel vinden als deze moeder dit door zou vertellen...

Maar toch begrijp ik dat je baalt en dat je je niet echt op je gemak voelde!

Groetjes, Tessje.

hee tess
tja daar ben ik het helemaal mee eens maar ja op zo een school krijg je al snel poortpraat zoals wij dat dan noemen.....
hopen maar dat ze haar mond houdt!!!
hier nog steeds niks te bekennen.
ik heb besloten morgenochtend te testen maar ben wel ontzetten bang dat het niet raak is maar gewoon een extreem lange cyclus...........
ohw wachten is niet leuk
nou weer bedankt voor je berichtje!!!
groetjes marjolein

Ja, ik zou daar ook bang voor zijn. Je hoopt dat ze het niet doorverteld, maar ja, zeker weten doe je het nooit...

Ik had dat ook toen ik ging testen. Soms wil je het eigenlijk liever niet weten omdat je dan nog in de waan kan zijn dat het misschien wel raak is deze ronde. Aan de andere kant wil je het wel weten...beetje dubbel, he?!

Nou, als ik je niet meer spreek/schrijf heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgenochtend, he?!

Groetjes, Tessje.

Hey Mayo,

Dat is schrikken zeg,daar zal jij je erg ongemakkelijk bij hebben gevoeld.Ik zo daar denk ik met een dikke rooie kop hebben gestaan man. maar zo'n assistente heeft een beroepsgeheim.Ik denk dat het allemaal best wel meevalt.Hopen dat het niet zo,n klets madam is he!
Morgenochtend is de dag he!

Succes,en probeer vannacht wat te slapen he,hahaha

Groetjes wendy,laat je iets weten?

spannend, ga je norgen ochtend testen???? wel even melden wat het is hoor, ik heb ook nog steeds niets. spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

succes met testen en die moeder zal vast wel zo wijs zijn om haar mond te houden totdat jij het bekend maakt!!

groetjes   gerdine

dat meen je niet..
Uiteraard hebben ze geheimhoudingsplicht..maar tja.. je weet zelf wel hoe het gaat.
Ik zou het niet aardig van haar vinden..
Maar ik kan het zo goed begrijpen.
Ik heb een aantal maanden geleden een zwangerschaptest gehaald.. ik liep de kruitvat binnen en toen zag ik dat daar mijn nieuwe buurvrouw werkte.. maar dat is echt zo'n hittepetit..
Ik ben toen rechtsomkeer naar een andere drogist gegaan maar daar was de test wel meteen een stuk duurder!
Maar goed.. ik kan je dus heel goed begrijpen.
Hoop van je  te horen als je  de test gedaan hebt!
liefs
annet ( trotse mama)  

Terug
Bovenaan