oja ik heb nog een vraagje!!

A

Anoniem

Guest
ik had dus nog een vraag...

ik ga in april of in mei een weekendje weg de datum is nog niet bekend.
maar toen ik nog aan de pil was, was het welleens gemakkelijk dat je een weekje of een maand de pil door slikte!
maar ja..ik ben dus niet meer aan de pil...dus ik kan een menstruatie nu niet meer uitstellen..
is daar nog een andere manier voor zonder de pil te slikken!???
ik durf namelijk geen tapons te gebruiken...
kun je bij de huisarts daar iest voor krijgen? wie weet dit en kan mij helpen??

liefs Wilma

Hoi!

Ik heb daar vroeger weleens een receptje voor gehad. (ging op paardrijkamp en dan wil je niet ongi worden!) Maar ik heb het toen niet gebruikt, want ik had verkeerd gerekend. De ongi kwam eerder.

Dus er bestaan medicijnen voor... maar misschien brengt dat je cyclus weer helemaal in de war. Ik ben geen dokter, maar dat lijkt me zo.

Ik zou toch die tampons gaan proberen als ik jou was, je hebt ze ook met zo'n inbrenghuls misschien is dat makkelijker voor je?

Doei doei

ik zal anders morgen wel even aan mijn huisarts vragen!! of die iets weet...en misschien moet ik met een inbrenghuls proberen..

liefs wilma

Hoi Wilma,
Ik had in het begin ook erg veel moeite met tampons , nu zou ik niet meer zonder kunnen. Maar wat ik in het begin deed, er een beetje vaseline opsmeren. Dan glijd de tampon zo naar binnen. Zo'n tampon met huls vond ik een ramp.
Het is effe wennen maar als je weet hoe het moet dan is een tampon reuze fijn.
het lijkt wel of ik voor OB werk he
Suc 6 ermee.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan