oja

A

Anoniem

Guest
Oja, misschien kom ik niet super blij over, maar ben dit zeker wel, vind het allemaal toch een beetje eng en ik moet nog even aan het idee wennen..... Weet het nu pas 15 min.

Liefs San

Hi San,

Wauw, gefeliciteerd meid!!!
Ga ervan genieten. Eerst effies laten bezinken en dan mag de hele wereld het weten toch?!!

Hopelijk snel tot het zwanger zijn forum.

Liefs Roos

Hoi San,

Gefeliciteerd!!! Juist te gek meid. Het zijn een van de beste negenmaanden in een vrouwen leven vind ik. Je maakt zoveel mee en gaat zoveel dingen voelen gewoon ongeloofelijk juist. Bij was het ook eerst schrikken bij mijn zwangerschap en mijn zoontje word alweer achtjaar. Maar als ik terug kijk was het echt tegekke tijd die zwangerschap. Veel sterkte!!

Groetjes Selma

hoi San,

Van harte gefeliciteerd dat je nu zwanger bent, ik kan me je reactie best wel voorstellen hoor, ondanks dat jullie graag een kind willen is het toch altiid even slikken dat het nu dan toch echt zo is ... geniet ervan ....

Groetjes Belinda.

Hoi San,

Gefeliciteerd!!!!

Bij de eerste van ons was het ook eventjes schrikken!! Tuurlijk je hoop er zo op, en dan is het zover.....

Geniet van je zwangerschap!!!!

Groetjes

Van harte joh San,

Ik denk dat iedereen zich wel ff achter de oren krabbelt als het echt zo is. Maar... Het is en blijft toch super (lijkt mij)

Heel erg gefeliciteerd en geniet ervan.

Groetjes Bieb.

Da's best een logische reactie hoor ! Het is toch heel wat zo'n baby in je buik. Even aan het idee wennnen en dan lekker gaan genieten. XXX

Terug
Bovenaan