Ojee en nu

A

Anoniem

Guest
hoi ik heb een vraagje. ik moest eigenlijk 15 juni ongi worden, maar er kwam maar niks ook niet het gevoel dat ik het moest worden, heb ik de 16 de een test gedaan maar die was negatief, ik heb pco (te veel eieren) waardoor ik onregelmatig ben, en nu naar de gyn mag, voor clomid. maar wat denken jullie nog een keer testen en zo ja waneer zou ik dan nog een keer testen, ben er nu wel een beetje klaar mee. heb even de moed laten zakken.

groetjes sherina

Hallo Sherina,

Meestal staat er in de bijsluiter dat je het het beste om de drie dagen kunt herhalen, dus dan zou ik het morgen of overmorgen nog een keer proberen. Ik zal voor je duimen dat het raak is!

Liefs Yvonne

hallo,
die testen kwamen bij mij ook de neus uit ik heb me pas na 10 weken getest en toen bleek ik 6 weken zwanger te zijn.
groetjes knof

Ik kan me best voorstellen hoor dat je er flink de pest in hebt nu even. Misschien dat je het toch nog iets later nog een keer probeert om de teleurstelling die je kunt krijgen te verminderen. Want vooral na een negatieve test voel je je zo belabbert.
Succes hoor en ik hoop echt dat  de test dan  bij jou toch positief blijkt te zijn

Hoi Sherina

Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je naar de gyn mag. Anders voel je je eigen inderdaad misschien wel teleurgesteld. Bij de gyn gaan ze waarschijnlijk een echo maken. Ik heb het zelfde en ga als alles goed is 2 juli beginnen met de clomid.
Succes en sterkte anjim

Terug
Bovenaan