ojee wat moet ik nu doen

A

Anoniem

Guest
hoi ik heb een vraagje wat zouden jullie doen

het zit naamelijk zo. ik moet nog 9 dagen voor ik ongie moet worden. maar stond vanochtend op. en ging achter de comp zitten en ik werd toch misselijk moest echt naar de wc en ja hoor ik moest spugen maar er kwam allee gal uit had nog niet gegeten. heb het de laatste dagen ook heel koud. en ben erg moe maar ja ik ben wel eens vaker moe. ik vergeet ook heel veel dingen.

ja oke ik zou zwanger kunnen zijn maar een test doe heeft denk ik nog geen zin. wij zijn al een heletijd bezig maar het wou niet zo lukken omdat ik pco heb te veel eieren. maar ben bij de gyn geweest en die   zij dat het al veel minder was dus dat ik gewoon zwanger kan worden nu.

wij zijn dan nu ook heel druk bezig om een huis te kopen dus niet zo heel veel meer bezig met zwanger worden ja je denkt er minder aan we willen nogsteeds heeeel graag hoor. en we blijven er ook voor gaan,

maar waneer zouden jullie testen ik moet eigenlijk nog 9 dagen,

ja een heel verhaal. maar aub wat zoude jullie doen help

groetjes sherina

hoi sherina,

ik heb al meer topics van je gelezen
zo zou geweldig zijn als je zwanger zou zijn zeg,ik duim voor je
nu testen heeft toch geen zin ik zal toch minimaal nog een week wachten
ikzelf zit in ronde 8 en heb mijn nod over 8 a 10 dagen (8 september/10september)

xxx

Hoi,
Ikhoop echt voor je dat je zwanger bent, maar zou echt nog even geduld hebben. Wie weet word je wel ziek, dat zou ook kunnen met deze verschijnselen... Hoop echt niet dat dat zo is maar probeer geduld te hebben. Nog 9 dagen voor je NOD betekent dat ie in principe nog niet ingenesteld kan zijn (of misschien nét). Sorry... Succes, relax en ga lekker vroeg naar bed. Ik duim voor je dat je NIET ongesteld word!! Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, naar mijn idee kán dat negatief uitwerken...
Groetjes, Esther.

hoi ik heb een vraagje wat zouden jullie doen

het zit naamelijk zo. ik moet nog 9 dagen voor ik ongie moet worden. maar stond vanochtend op. en ging achter de comp zitten en ik werd toch misselijk moest echt naar de wc en ja hoor ik moest spugen maar er kwam allee gal uit had nog niet gegeten. heb het de laatste dagen ook heel koud. en ben erg moe maar ja ik ben wel eens vaker moe. ik vergeet ook heel veel dingen.

ja oke ik zou zwanger kunnen zijn maar een test doe heeft denk ik nog geen zin. wij zijn al een heletijd bezig maar het wou niet zo lukken omdat ik pco heb te veel eieren. maar ben bij de gyn geweest en die   zij dat het al veel minder was dus dat ik gewoon zwanger kan worden nu.

wij zijn dan nu ook heel druk bezig om een huis te kopen dus niet zo heel veel meer bezig met zwanger worden ja je denkt er minder aan we willen nogsteeds heeeel graag hoor. en we blijven er ook voor gaan,

maar waneer zouden jullie testen ik moet eigenlijk nog 9 dagen,

ja een heel verhaal. maar aub wat zoude jullie doen help

groetjes sherina

Hoi Sherina,

Ik ben zelf inmiddels zwanger maar kijk nog wel eens op dit forum. Wat jij beschrijft, en echt waar ik wil je geen valse hoop geven, lijkt erg op mijn verschijnselen toen ik zelf net zwanger was. Ook 's ochtends erg misselijk op de nuchtere maag, maar bovenal had ik het in het begin van mijn zwangerschap constant ijs en ijskoud. Het enige wat bij mij hielp was 's avonds in bad gaan liggen om op te warmen. Vergeetachtig zijn en moe had ik dus ook. Als ik jou was zou ik toch nog eventjes wachten, misschien is het nog wel te vroeg om te testen?
In elk geval hoop ik voor je dat het raak is, hierbij nog een stel glitters
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ik duim voor je!

Muizeke
15 wkn en 4 dagen

hoi allemaal echt super lief jullie berichtjes.

Ik wou ook nog even zegen dat ik erg last heb van mijn hormonen zit echt niet lekker in mijn vel. voel me heel raar. nog maar 8 dagen en dan ga ik testen.
nou jullie horen het zeker wat het is geworden..

groetjes sherina

hoi ik hoop echt voor je dat je zwanger ben nog even geduld weiffie succes

Terug
Bovenaan